Gå til innhold

Bo to stykker på hotellrom registrert på 1. Lov?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

17

• punkyB

7

• Cmoo

2

• Sør

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Jeg reiste en gang til Oslo for å besøke' min mann da han var på forretningsreise.

Han hadde et vanlig enkeltrom.

Hadde en overnatting, uten at det ble problemer av det.

Nå spiste ikke jeg frokost på hotellet da, men vi måtte ikke betale ekstra, men så gav vi ikke beskjed heller om at jeg var der.

Tror neppe noen sjekker det.

Gjest ChiengMai

Siden du sier at han bor på dobbeltrom, så kan du selvfølgelig bo der sammen med han, da et dobbeltrom er ment for to personer.

Men skjønner egentlig ikke hva han skal med et dobbeltrom når han vanligvis bor der alene da..han må jo betale noe mer enn det han må ved enkeltrom..han liker vel å ha stor plass da? :)

En gang jeg var på kurs gjennom jobben hadde jeg bedt om å få eget rom. Jeg fikk et digert dobbeltrom selv om arbeidsgiveren min bare betalte for enkeltrom, dette fordi det ikke var ledige enkeltrom. Mannen min kom og overnattet der sammen med meg.

Vi som var på kurs fikk koldtbord inkludert i kursavgifta om kvelden, men mannen min kjøpte a la carte. Han ble derimot med ned til frokost og vi hadde dårlig samvittighet i evigheter etterpå på grunn av den frokosten.

Selv ser jeg ikke helt problemet med at "gjest" besøker mannen sin på hotellet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...