Gå til innhold

Har du en merkelig historie på lager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var på utdrikningslaget mitt.

Venninna mi som var forlover hadde sendt et kort til meg og invitert meg til mitt eget utdrikningslag. (dette fordi jeg bor i en annen by)

I dette kortet skrev hun at jeg måtte ta med meg forskjellige ting. Deriblandt to kokte egg.

Da jeg senere på kvelden lurte på det med de to kokte eggene lo hun bare, og sa at det hadde hun skrevet på tull, og at hun hadde glemt det ut.

Da vi avsluttet kvelden på en nattklubb, tenkte jeg at det var på tide å få brukt disse eggene.

Vi satt rundt et bord, og hun hadde plassert veska si på gulvet. Da hun gikk for å kjøpe noe å drikke, tok hun bare lommeboka med seg, og lot veska stå.

Jeg benyttet anledningen til å putte eggene i veska hennes.

Da hun kom tilbake til bordet, og skulle til å legge lommeboka på plass, veltet hun vesken så det ene egget trillet ut.

Det trillet så elegant bort til en type som satt ved et bord bortenfor. Han kikket på henne og spurte: -Har du eggløsning?

Jeg lo så jeg skreik. Han var iallfall kjapp i kommentaren.

Vi fikk mye moro med de eggene, og fant ut at det var et bra sjekketriks.

Det var på utdrikningslaget mitt.

Venninna mi som var forlover hadde sendt et kort til meg og invitert meg til mitt eget utdrikningslag. (dette fordi jeg bor i en annen by)

I dette kortet skrev hun at jeg måtte ta med meg forskjellige ting. Deriblandt to kokte egg.

Da jeg senere på kvelden lurte på det med de to kokte eggene lo hun bare, og sa at det hadde hun skrevet på tull, og at hun hadde glemt det ut.

Da vi avsluttet kvelden på en nattklubb, tenkte jeg at det var på tide å få brukt disse eggene.

Vi satt rundt et bord, og hun hadde plassert veska si på gulvet. Da hun gikk for å kjøpe noe å drikke, tok hun bare lommeboka med seg, og lot veska stå.

Jeg benyttet anledningen til å putte eggene i veska hennes.

Da hun kom tilbake til bordet, og skulle til å legge lommeboka på plass, veltet hun vesken så det ene egget trillet ut.

Det trillet så elegant bort til en type som satt ved et bord bortenfor. Han kikket på henne og spurte: -Har du eggløsning?

Jeg lo så jeg skreik. Han var iallfall kjapp i kommentaren.

Vi fikk mye moro med de eggene, og fant ut at det var et bra sjekketriks.

*flirer* He, he - det er _det_ som er artig - at noen er kjappe i replikken :-)))

Flere historier!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...