Gjest dimi Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Så del den med oss, da! En vits, eller noe selv-opplevd, som virkelig tok kaka? *ønsker meg en god latter* Flira godt av "den verste gaven-historiene"... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84378-har-du-en-merkelig-historie-p%C3%A5-lager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det var på utdrikningslaget mitt. Venninna mi som var forlover hadde sendt et kort til meg og invitert meg til mitt eget utdrikningslag. (dette fordi jeg bor i en annen by) I dette kortet skrev hun at jeg måtte ta med meg forskjellige ting. Deriblandt to kokte egg. Da jeg senere på kvelden lurte på det med de to kokte eggene lo hun bare, og sa at det hadde hun skrevet på tull, og at hun hadde glemt det ut. Da vi avsluttet kvelden på en nattklubb, tenkte jeg at det var på tide å få brukt disse eggene. Vi satt rundt et bord, og hun hadde plassert veska si på gulvet. Da hun gikk for å kjøpe noe å drikke, tok hun bare lommeboka med seg, og lot veska stå. Jeg benyttet anledningen til å putte eggene i veska hennes. Da hun kom tilbake til bordet, og skulle til å legge lommeboka på plass, veltet hun vesken så det ene egget trillet ut. Det trillet så elegant bort til en type som satt ved et bord bortenfor. Han kikket på henne og spurte: -Har du eggløsning? Jeg lo så jeg skreik. Han var iallfall kjapp i kommentaren. Vi fikk mye moro med de eggene, og fant ut at det var et bra sjekketriks. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84378-har-du-en-merkelig-historie-p%C3%A5-lager/#findComment-457367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dimi Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det var på utdrikningslaget mitt. Venninna mi som var forlover hadde sendt et kort til meg og invitert meg til mitt eget utdrikningslag. (dette fordi jeg bor i en annen by) I dette kortet skrev hun at jeg måtte ta med meg forskjellige ting. Deriblandt to kokte egg. Da jeg senere på kvelden lurte på det med de to kokte eggene lo hun bare, og sa at det hadde hun skrevet på tull, og at hun hadde glemt det ut. Da vi avsluttet kvelden på en nattklubb, tenkte jeg at det var på tide å få brukt disse eggene. Vi satt rundt et bord, og hun hadde plassert veska si på gulvet. Da hun gikk for å kjøpe noe å drikke, tok hun bare lommeboka med seg, og lot veska stå. Jeg benyttet anledningen til å putte eggene i veska hennes. Da hun kom tilbake til bordet, og skulle til å legge lommeboka på plass, veltet hun vesken så det ene egget trillet ut. Det trillet så elegant bort til en type som satt ved et bord bortenfor. Han kikket på henne og spurte: -Har du eggløsning? Jeg lo så jeg skreik. Han var iallfall kjapp i kommentaren. Vi fikk mye moro med de eggene, og fant ut at det var et bra sjekketriks. *flirer* He, he - det er _det_ som er artig - at noen er kjappe i replikken :-))) Flere historier!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84378-har-du-en-merkelig-historie-p%C3%A5-lager/#findComment-457487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.