Gå til innhold

Finne tlf.nr i forskjellige land

Anbefalte innlegg

Jeg har en arabisk venn som tenker seg videre til enten Irland, England, Canada eller USA. Han har noen kjente i disse landene, men har ikke tlf. nr. eller adresser. Jeg har prøvd å hjelpe han å finne frem på nettet, men vet ikke de riktige linkene. Kan noen hjelpe oss?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84391-finne-tlfnr-i-forskjellige-land/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han på jakt etter opphold kanskje? Ikke rart han ikke har adressene til disse såkalt bekjente...

Jeg stilte et seriøst spørsmål. Om de er "såkalt" bekjente eller far, mor, brødre, kjærester eller søstre har ikke noen betydning for spørsmålet. OK han er ikke arabisk men svensk kan du svare meg da? Jeg fikk svar i fjor da jeg trengte selv å lete etter bekjente i USA. Dvs. "såkalt" bekjente for selvfølgelig var jeg på jakt etter opphold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...