Gå til innhold

X-box, PS2, eller Gamecube?

Anbefalte innlegg

Mor sjøl (dvs meg) ønsker seg en sånn derre spillmaskin til jul. *host host* Men atte....hvilken skal jeg velge da? Jeg ønsker meg egentlig Gamecube...for da kan jeg være med på nye eventyr sammen med helten min Mario. Men nå sier gubbings at vi kan da ikke kjøpe Gamecube bare pga den figuren der. Jeg mener man kan det da men...

Jeg ønsker å høre erfaringer her. Hva er best? Xbox, PS2, eller Gamecube? Det er vel Gamecube det, er det ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84413-x-box-ps2-eller-gamecube/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelt. Gi f... i å kjøpe julegave til de andre i slekta, og kjøp gamecube OG PS2.

Mario er kul!

Men, om dere ikke har DVD-spiller, bør PS" være et sterkere alternativ. Om du da ikke tar i pose og sekk. Det ER jo jul.....

Vi har ikke råd,til begge... og teller også på fingrene. Den praktiske delen av meg, og en sambo som ikke liker spill (ja,han e rar), sier PS2.

Spilling skal det uansett bli!!

Hmm,burde jeg si god jul?

Jeg er egentlig ikke her lengre ser du....

Enkelt. Gi f... i å kjøpe julegave til de andre i slekta, og kjøp gamecube OG PS2.

Mario er kul!

Men, om dere ikke har DVD-spiller, bør PS" være et sterkere alternativ. Om du da ikke tar i pose og sekk. Det ER jo jul.....

Vi har ikke råd,til begge... og teller også på fingrene. Den praktiske delen av meg, og en sambo som ikke liker spill (ja,han e rar), sier PS2.

Ja, egentlig burde jeg vel hatt begge deler...eller alle 3. Hmm...kanskje jeg likegodt skal drite i julegaver til ungene.

Men altså, dvd er ikke så nøye, for det har vi fra før. Jeg gidder jo ikke kjøpe ps2 bare pga at man kan kjøre dvd filmer på den. Det er jo _spille_ jeg skal..._helst_ Mario! Det bare _må_ bli Gamecube, jeg har nesten bestemt meg. Jeg får godsnakke litt med 9-åringen også, slik at han er på min side, da blir gubbings nødt til å gi etter. Ja, man må ha lov til å være litt sleip.

God jul'a, Lurva! Ja, jeg sier det nå jeg, for du er jo egentlig ikke her lenger. :-)

Annonse

Mario er kul!

Hei vennen:)

Så de averterte ps2 for 1700 kroner på tvn her om dagen :)

Å joda, du er her ennå... du bare vet ikke om det *ler*

Mario er kul!

Hei vennen:)

Så de averterte ps2 for 1700 kroner på tvn her om dagen :)

Å joda, du er her ennå... du bare vet ikke om det *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...