Gå til innhold

FU: Når kjøper du juletre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Jeg hadde et i plast jeg kunne slå opp som en paraply, ferdig med pynt og lys på, kjekk sak. Dropper det i år.

Får gratis juletre hvis jeg gidder å labbe ut i dypsnøen å hente et, tørke opp smeltevann, støvsuge barnåler og klaske 100000000 insekter, midd og alskens skumle dyr som våkner inni det.

Jeg hadde et i plast jeg kunne slå opp som en paraply, ferdig med pynt og lys på, kjekk sak. Dropper det i år.

Får gratis juletre hvis jeg gidder å labbe ut i dypsnøen å hente et, tørke opp smeltevann, støvsuge barnåler og klaske 100000000 insekter, midd og alskens skumle dyr som våkner inni det.

Er ikke det litt av sjarmen da? Labb ut i snøen og få litt barnål-lukt lukt inn i heimen!

:-)

Annonse

Har hatt uekte tre de siste to årene og det fungerer greit synes jeg.

Nå har jeg kjøpt hus m endel tomt, men vil alikavel ikke kappe et av trærne her, så det blir uekte i år også.

Dog har jeg flott tre m lys ute da som jeg alltid har ønsket meg :)

Tradisjonen her er at jeg setter opp treet kveld til 17 desember, altså en uke før jul.

Minstemann har nemmelig bursdag slik at de hvert år blir vekt til vakkert tre med bursdagsgaver under, pepperkaker og sjokolademelk.

Barna synes det er flott å gjøre det sånn....og det har blitt en hærlig tradisjon, så slik vil det fortsette...

:)

Ulv I Faarikaal

Er ikke det litt av sjarmen da? Labb ut i snøen og få litt barnål-lukt lukt inn i heimen!

:-)

Kan jeg få et snøfritt, insektfritt og dryssefritt tre ? Nei.

Har jeg plass til det ? Nei, da må jeg hive ut kjøleskapet f eks.

Koselig med juletre dah.

Jeg hsr fått sniki meg på to julebord, to julebordturer og tre sverigeturer med festivitas, så det må vel være noen juletrær der.

Kan jeg få et snøfritt, insektfritt og dryssefritt tre ? Nei.

Har jeg plass til det ? Nei, da må jeg hive ut kjøleskapet f eks.

Koselig med juletre dah.

Jeg hsr fått sniki meg på to julebord, to julebordturer og tre sverigeturer med festivitas, så det må vel være noen juletrær der.

Surpeis (på godt nordnorsk)!

Pøh, du hadde funnet plass til det om du hadde villet..

Juletre skal drysse da, Ulv. Sånne er det. En del av julesjarmen det vettu:-)

Ulv I Faarikaal

Surpeis (på godt nordnorsk)!

Pøh, du hadde funnet plass til det om du hadde villet..

Juletre skal drysse da, Ulv. Sånne er det. En del av julesjarmen det vettu:-)

Jeg har sett rundt og det er faktisk ikke plass !

Kanskje jeg kan kjøpe et halvt og henge det på veggen ? :-)

Jeg har sett rundt og det er faktisk ikke plass !

Kanskje jeg kan kjøpe et halvt og henge det på veggen ? :-)

Ja, eller bak døra?

Jeg har det! Jeg har det!: UTEJULETRE!!!!!

Det kan være kjempefint:-)

Kommer på at jeg må kjøpe adventstjerne -fant den ikke på loftet..

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, eller bak døra?

Jeg har det! Jeg har det!: UTEJULETRE!!!!!

Det kan være kjempefint:-)

Kommer på at jeg må kjøpe adventstjerne -fant den ikke på loftet..

Utejuletre !

Det står et lite grantre midt på jordet bak her, da kan vi si det er et juletre. Det er ferdig pyntet med snø. så da slipper jeg det. Jeg slipper å gjøre noen ting faktisk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...