Gå til innhold

Kyssesykefaenskap!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

32

• nanna

10

• Ulv I Faarikaal

5

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Hmmm.... dette blir en offentlig sykejournal, hvor vi venter i spenning på pasientens bedring, og håper han igjen kan drekke, herje og sjekke på byen som han pleier :-)

Hehe, jeg syter fælt når jeg er syk. Hater å være det, og blir ofte i dårlig humør. Kommer nok til å la det gå utover uskyldige, så dere og folk rundt meg i RL, får bare satse på at jeg blir fort frisk :)

Har du fått svar på leverprøvene? Når de er fine er det ikke lenger nødvendig med totalt avholdenhet...

De er ikke tatt enda. Han tok bare en blodprøve i sta, sånn just in case. Han trodde ikke prøven skulle være positiv...

Så jeg tar flere prøver til torsdag.

Føler ingen smerte i leveren, så jeg håper den er fin :)

De er ikke tatt enda. Han tok bare en blodprøve i sta, sånn just in case. Han trodde ikke prøven skulle være positiv...

Så jeg tar flere prøver til torsdag.

Føler ingen smerte i leveren, så jeg håper den er fin :)

Ok. Og husk: Nå skal du ta det litt med ro. Greit? :)

Jeg skylder også på den fuckings selen.

Første gang jeg spiser sel, og første gang jeg har kyssesyken.

Det sier seg selv at det er en sammeheng der.

Du har nok heller spist for lite sel. Jeg har spist sel et utall ganger, aldri hatt kyssesyke.

Legen burde egentlig ha satt deg på en sel-kur.

Annonse

Ok. Og husk: Nå skal du ta det litt med ro. Greit? :)

Jeg skal se på filmer og drikke Cola i noen dager nå.

Har nettopp gått berserk på en utenlands DVD-shappe, og forventer å ha DHL på døra, med pakka, om 2-4 dager :)

Det var det minste jeg kunne gjøre når jeg er syk.

Jeg overlever avholdenhet fra sel og sang, men er meg bekymret for den tradisjonelle julefylla...

Men det er jo 3 uker til, så det går vel bra! :)

Sannsynligvis skulle ikke det være noe problem. Såvidt jeg har skjønt er det slapphet og trøtthet som kan trekke ut. Iallefall var leverprøvene mine i orden før jeg var det. :-P

Annonse

Jeg skylder også på den fuckings selen.

Første gang jeg spiser sel, og første gang jeg har kyssesyken.

Det sier seg selv at det er en sammeheng der.

Stakkars deg. Jeg glemte visst å si at jeg føler med deg. Håper du blir frisk snart.

PS: Har du avtalt noen date med Tanya?;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...