Gjest saara Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Kommer det mugg på osten, kaster jeg den.. Til min svigermors forargelse... Husk hvordan det var før i tiden sier hun, da kastet vi ikke noe... Lukter heller ikke noe godt av ost med mugg på.. 0 Siter
tiliti Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Hørt at det er smurfer i sjokoladepudding ? Jeg er egentlig ganske glad i smurfer altså, hvis det er slike blå du tenker på. Men selvfølgelig, jeg har jo ikke lyst å spise stakkarene! *kutte ut sjokoladepudding* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Jeg er egentlig ganske glad i smurfer altså, hvis det er slike blå du tenker på. Men selvfølgelig, jeg har jo ikke lyst å spise stakkarene! *kutte ut sjokoladepudding* Trond Viggo lanserte aksjonen "tramp på en smurf". Trokke han liker smurfer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Ok..*sukk* *vinker et trist farvel til en hel kilo gulost* Neste gang deler du den i mindre biter og hiver dem i fryseren med en gang så slipper du å kaste vet du. *Trøster* 0 Siter
spirito Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Neste gang deler du den i mindre biter og hiver dem i fryseren med en gang så slipper du å kaste vet du. *Trøster* Mmmmh, jeg hadde jo tenkt å raspe den opp til pizzaost, men det ble aldri tid til det... 0 Siter
tiliti Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Trond Viggo lanserte aksjonen "tramp på en smurf". Trokke han liker smurfer. Trond Viggo er OND. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Trond Viggo er OND. Han mente kanskje smurfene var tullete, tåpelig og lite pedagogisk. 0 Siter
nanna Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Jeg hadde skåret vekk 4-5 cm og beholdt osten. Faen, nå snør det igjen. 0 Siter
tiliti Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Han mente kanskje smurfene var tullete, tåpelig og lite pedagogisk. *snøft* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 *snøft* Unga liker de vimsete blå figurene med pipestemmene :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.