Gå til innhold

FU: Hvilke bøker ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Trenger litt inspisrasjon til julegavehandelen her :-)

Dere kan godt svare anonymt!

1. Kjønn og alder?

2. Hobbyer?

3. Hvis du ønsker deg en bok til jul, hva slags/hvilken bok?

4. Hvis du overhodet ikke ønsker deg bøker til jul, hvorfor ikke?

5. Hvis du ikke ønsker deg bøker til jul, hva vil du heller ha?

PS: på http://www.haugenbok.no kan alle studenter få studentkonto. Da får du ikke regninga før i februar, helt rentefritt! Og de sender også portofritt :-)

Fortsetter under...

1. Kjønn og alder?

-Kvinne, 29 år.

2. Hobbyer?

-Musikk, lesing, film osv osv

-Ønsker meg alle bøkene i serien Jordens Barn, første heter "Hulebjørnens klan", du vet sikkert hvilke bøker jeg mener.

-Tror ikke det vil skje noengang, jeg blir alltid glad for bøker...

-CD'er, eller gavekort på sko og klær.

Hei!

1.Kjønn:kvinne

Alder:23 år

2.Hobbyer:Studerer medisin (livsstil og hobby) Diverse sykehusaktiviteter og politkk/etikk.

3.Jeg ønsker meg ingen bøker til jul, hvis jeg mot formodning skulle få lyst til å lese en ikke faglitterær bok, låner jeg den på biblioteket. Da blir man kvitt den når man har lest den ferdig.... Hvis noen kjøper en bok til meg til jul kommer jeg til å bytte den til faglitteratur i bokhandelen, eller kanskje, muligens, eventuelt Barmens nye kokebok: Norsk mat

4.Jeg ønsker meg ikke bøker fordi jeg tviler på at jeg noen gang har lest en eneste skjønnlitterær bok (bortsett fra noen biografier, hvis det er skjønnlitteratur) Jeg ser nesten ikke vitsen med å bruke masse tid på å lese ting som er oppdiktet. Ting jeg vil lese om, det er stort sett alltid noe i nærheten av faglittertur. Feks noe om psykiatri, matlaging, design, hobbyer, historiske skrifter osv, disse lånes på biblioteket, hvor jeg også blir kvitt dem når jeg er ferdig med dem.

5. Hva jeg ønsker meg? Ønsker meg kopper av mamma og pappa. Har sagt til kjæresten at han skal kjøpe dildo til meg. That`s it.

Jeg ønsker meg Profeten av Kahlil Gibran. Har lenge tenkt på å skaffe meg den, men det har ikke blitt noe av. Jeg har hintet kraftig til broren min, så jeg regner med at ønsket går i boks:-)

Videre ønsker jeg meg en bibel(!)*S* Jeg har ikke den fjerneste anelse om hva som egentlig står i den. Det kunne jo vært greit å vite, liksom:-)

Jeg er veldig glad i å lese, så bøker setter jeg alltid pris på å få. Ja, bortsett fra kokebøker da. Jeg liker ikke å lage mat...

1. Kjønn og alder?

Jente/dame/whatever, 26

2. Hobbyer?

Tja... lesse bøker?:-)

Dø, jeg ønsker meg en drøss bøker. Har en lang liste - bl.a. den nyeste til Knut Nærum ("døde menn går på ski"), "Blanke løgner og skitne sannheter" av Bromark/Herbjørnsrud, den nyeste oversatte Noam Chomsky ("samaler med"), Pitt/Ritters "krigen mot Irak : Hva Bush ikke vil du skal vite", ja, og selvfølgelig "Andre omgang" av Øverli.

Masse andre bøker også, dette var de jeg kom på i farten. Skulle kanskje lett opp ønskelisten min for å finne litt mer cred-litteratur, men det gidder jeg ikke nå.

Det lurer jeg også på. Hvorfor folk ikke vil ha bøker mener jeg.

Jeg ønsker meg mye annet også - skal jeg maile deg ønskelisten min samt adressen? *s*

1. Kjønn og alder?

Hunkjønn ca 30

2. Hobbyer?

Musikk og nerding

Pass.

Har ikke tid til å lese bøker.

Jeg vil ha en globus! Og dosete med fisker eller piggtråd i.

Annonse

* Evil Fox - Minette Walters

* Mein Kampf - Adolf Hitler

* The Shoemaker - FR Schreiber

* Jonas Eckel - Karin Fossum

* Før Frosten - Henning Mankell

* Norsk Litteraturhistorie - Knut Nærum

* Antisocial Behavior by Young People - M Rutter m.fl

* Tour de France 2002 - J Augendre, JM Leblanc

Pluss pluss pluss.....

1. Kjønn og alder?

Kvinnelill, 32 år

2. Hobbyer?

Hobby og hobby. Konserter, film, matlaging, dyrevern.

Åsne Seierstads "Bokhandleren i Kabul"

Vil helst selv velge hva jeg skal lese.

Et Nikon F 65 speilreflekskamera. Sukk.

1. Kjønn og alder?

Kvinne/36

2. Hobbyer?

Et luksusspørsmål når man har familie! :-) Hobbyen min er familien min! *S*

Har vurdert å ønske med "Nåde" av Linn Ullmann

Normalt så ønsker jeg ikke det, fordi jeg liker å velge ut selv det jeg vil lese. Dessuten bruker jeg biblioteket flittig. I flere år har jeg fått en eller annen krimbok i innbundet utgave, og det synes jeg er skikkelig waste! Jeg venter heller på billig-utgaven, for jeg ahr ikke noen interesse av å fylle opp bokhylla med krimbøker i pene eksemplarer!

Jeg foretrekker heller oppslagsverk, kunstbøker eller annet som ikke er skjønnlitteratur, men også her vil jeg helst velge selv.

Hmmm..... jeg ønsker meg bl.a. et gullring med en stor sten i, f.eks. en topas, pene glasskpler til å servere dessert i, lekker nattkjole, lekkert undertøy, med mere

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...