Gå til innhold

Dere synske..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har minste trollet vårt lagt kortet til tuneren? Hun tok det ut i går, og jeg har lett høyt og lavt etter det.... Noen som vet hvor det er?? :-P

Forhåpningsfull hilsen fra

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• libra

6

• Line

4

• vida

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det ligger under gulvteppet.

Hmmm.

Du egner det ikke på tv Norge. Vi har ikke tepper i hele huset.... Det burde du "sett"

Mvh

Skrevet

Nedimellom sofaputene.

Nei, nei. Ikke der heller....

Mvh

Gjest fresi fantastika
Skrevet

Nei, nei. Ikke der heller....

Mvh

Inni videomaskinen.

Skrevet

Inni videomaskinen.

Har dessverre ikke videomaskin.....

Mvh

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Overnaturlige evner er en myte, ingen kan vite noe slikt, unntatt det lille trollet selv :-)

Skrevet

...og er det noen som ANER hvor den siste av de tre telysholderne, som var på den trearmede staken min, tok veien da den ramlet i gulvet? Den er SØKK borte!

Tror det spøker her - seriøst!

Skrevet

Har du kjent etter nedi kantene på sofaen? Vi hadde rota bort noen nøkler og fjernkontrollen, og fant dem igjen etter over et år så langt nede i sofakroken som de kunne komme. Hadde kjent etter mange ganger uten å merke noe, men der var de altså.

Sett bakom og under nederste skuff på kjøkkenet, eller under tvn?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

En jeg kjenner er gullsmed, mange kunder kommer og sier at fingerringen forsvant da de glapp den. Lydløst og sporløst. Vanligvis havner den i buksebretten, i skoen eller i en utstikkende lomme. Ingen trolldom.

Skrevet

Bak tuneren eller videomaskinen. Evt. under TV-bordet!

Hilsen en forhåpentligvis synsk

Skrevet

...og er det noen som ANER hvor den siste av de tre telysholderne, som var på den trearmede staken min, tok veien da den ramlet i gulvet? Den er SØKK borte!

Tror det spøker her - seriøst!

Sjekk blomsterpotta som står til høyre for lysestaken!

Skrevet

Sjekk blomsterpotta som står til høyre for lysestaken!

Til høyre står det bare en forbauset nissen som ikke skjønner hvorfor pipa sprakk da han var på vei ned i den ;)

Nei, den er ikke der. Til venstre ligger modemet og alle de andre pluggene til adsl-en min...

Skrevet

I førerhuset på lastebilen. Den største av plast.

Skrevet

I haugen med aviser og julereklame.

Allerede sjekket ut.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...