Gå til innhold

Dere synske..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inni coveret på en videokassett...

Har ingen videokassett......

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• libra

6

• Line

4

• vida

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I førerhuset på lastebilen. Den største av plast.

Har saumfart rommet til den eneste eieren av plastlastebiler. Ingen hell...

Skrevet

Bak tuneren eller videomaskinen. Evt. under TV-bordet!

Hilsen en forhåpentligvis synsk

ikke der heller.....

Skrevet

En jeg kjenner er gullsmed, mange kunder kommer og sier at fingerringen forsvant da de glapp den. Lydløst og sporløst. Vanligvis havner den i buksebretten, i skoen eller i en utstikkende lomme. Ingen trolldom.

Og moralen er......?

Skrevet

Har du kjent etter nedi kantene på sofaen? Vi hadde rota bort noen nøkler og fjernkontrollen, og fant dem igjen etter over et år så langt nede i sofakroken som de kunne komme. Hadde kjent etter mange ganger uten å merke noe, men der var de altså.

Sett bakom og under nederste skuff på kjøkkenet, eller under tvn?

Jeg har sjekket i sofa`n og i skuffene og skapene i veggseksjonen. Kjøkkenet er ikke saumfart enda. Kanskje jeg bør se der også.... Hun har ikke hatt mye tid på seg til å gjemme det,men de er jo så raske. Jeg har spurt henne flere ganger. Hvor er den som skal være her? Være her, jaaa sier hun bare. Tror du det hjelper *lol*

Skrevet

Overnaturlige evner er en myte, ingen kan vite noe slikt, unntatt det lille trollet selv :-)

Det store spørsmålet er da. Hvordan få det lille trollet i tale? Hun har vel allerede glemt hvor hun har lagt det *lol*

Skrevet

Nå sier du ikke noe om alderen på ditt lille troll, men hvis hun er i 4-5 års alderen så er det kanskje alderen for å gjemme skatter?

Mine har gjemt skattene sine under skap, i vesker, lommer, i kleskapet, osv, osv. Har også fått meg noen overraskelser når jeg har tatt på meg skoene.

Lykke til med letingen. :-)

Skrevet

Nå sier du ikke noe om alderen på ditt lille troll, men hvis hun er i 4-5 års alderen så er det kanskje alderen for å gjemme skatter?

Mine har gjemt skattene sine under skap, i vesker, lommer, i kleskapet, osv, osv. Har også fått meg noen overraskelser når jeg har tatt på meg skoene.

Lykke til med letingen. :-)

Den lille trollungen er nettopp fylt to år, så å få et vettugt svar ut av henne om hvor hun har lagt kortet er nesten komisk. Hun ser på meg og prøver så godt hun kan å være med i diskusjonen, og svarer i hytt og pine. Ja, være her sier hun og så slår hun av tuneren og fjernsynet og later som hun forstår hva jeg snakker om.... *lol*

Husker da søsteren var på den alderen. Da stakk hun to rosa smokker inn i videospilleren. Da hun skulle ta de ut igjen, satte de seg fast på høykant så bare tutten stakk ut. Vi måtte skru av hele lokket for å få de løs.

De er herlige.... *s*

Skrevet

Jeg hadde satt meg ned der hun fjernet kortet og sett meg rundt etter spennende sprekker å putte sånt i, og CD-skuffen, lomma på det hun hadde på seg, søpla, komfyren, evt i peisen, bak/nedi varmovnen, mellom noen bøker eller i en veske.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det store spørsmålet er da. Hvordan få det lille trollet i tale? Hun har vel allerede glemt hvor hun har lagt det *lol*

Jeg tror nok hjernen til det lille trollet har lagret det, men å få fram dataene er verre :-)

Skrevet

Jeg tror nok hjernen til det lille trollet har lagret det, men å få fram dataene er verre :-)

hehe, godt sagt :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Og moralen er......?

Det som ikke er stjålet kommer til rette. Kortet er flatt og det må være i en høyde det lille trollet kan nå. Et lavt sted, og sannsynligvis et gravitasjonsendepunkt eller et kjært gjemmested.

Skrevet

Jeg hadde satt meg ned der hun fjernet kortet og sett meg rundt etter spennende sprekker å putte sånt i, og CD-skuffen, lomma på det hun hadde på seg, søpla, komfyren, evt i peisen, bak/nedi varmovnen, mellom noen bøker eller i en veske.

Prøve å sette meg inn i situasjonen med andre ord? Mulig det er en løsning.....

Hun gikk inn på soverommet til broren etter at hun sannsynligvis har tatt det. Men der har jeg leitet og leitet. I allle lekekasser og små bokser. Men, funnet noe har jeg ikke. Må prøve litt bedre skjønner jeg *s*

Mvh

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Den lille trollungen er nettopp fylt to år, så å få et vettugt svar ut av henne om hvor hun har lagt kortet er nesten komisk. Hun ser på meg og prøver så godt hun kan å være med i diskusjonen, og svarer i hytt og pine. Ja, være her sier hun og så slår hun av tuneren og fjernsynet og later som hun forstår hva jeg snakker om.... *lol*

Husker da søsteren var på den alderen. Da stakk hun to rosa smokker inn i videospilleren. Da hun skulle ta de ut igjen, satte de seg fast på høykant så bare tutten stakk ut. Vi måtte skru av hele lokket for å få de løs.

De er herlige.... *s*

Venninna leverte videospilleren sin i butikken og var rimelig sur for at den ikke virket lenger. Da hun hentet den fikk hun med en plastpose med to lakrisbåter, to kronestykker, fire legoklosser, en bit tørt bananskall og tillegg en regning på 300 kr. Det er vel unødvendig å si hun hadde to småtasser ? :-)

Skrevet

Venninna leverte videospilleren sin i butikken og var rimelig sur for at den ikke virket lenger. Da hun hentet den fikk hun med en plastpose med to lakrisbåter, to kronestykker, fire legoklosser, en bit tørt bananskall og tillegg en regning på 300 kr. Det er vel unødvendig å si hun hadde to småtasser ? :-)

hehe.... Lyder kjent

Skrevet

.....og jeg har pirka en flattrykt bolle ut av cd-spilleren....

Ulv I Faarikaal
Skrevet

.....og jeg har pirka en flattrykt bolle ut av cd-spilleren....

Geskjeftig barn, framtidig baker ?

Skrevet

Geskjeftig barn, framtidig baker ?

Tror nok heller det blir noe som har med elektronikk å gjøre. Da han var tre, plukka han støvsugeren fra hverandre. Nå er han tolv og jobber mye med radioer om dagen - og det er stadig vekk merkelig lyd i ulike høytalere i huset...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...