Gå til innhold

dreit meg skikkelig ut på mail!

Anbefalte innlegg

jeg fikk en meldig fra en venninne jeg ikke har hatt kontakt med på mange måneder.

Dette var en mail til mange mennesker. jeg trykket reply i god tro og skrev blant annet:

"...og du har vel kommet deg vekk fra den gale kjæresten din?"

det jeg hadde fjort var å sende denne mailen til alle på lista hennes, også til denne kjæresten!

fikk mail fra henne nå, hvor hun hadde bare videresendt en mail hun hadde fått fra ham: "TAKK FOR AT DU HENGER MEG UT FORAN ALLE VENNENE DINE..(..)"

fytti rakkern sier nå jeg. jeg mailet begge og ba om unskyldning.

Nå tror jeg nesten likevel det var skjebnen. kanskje?

Denne kjæresten har drevet og slått henne, så hun har vært på sykehuset pga dette blant annet. så kanskje det var til det beste?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84576-dreit-meg-skikkelig-ut-p%C3%A5-mail/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til det der..

Skulle svare svogeren min på en mail jeg fikk fra han.. Fikk mange mailer fra for meg ukjente folk tilbake, om spørsmål om hvem jeg var..

Trampet vel ikke slik i det som du gjorde, men kanskje hun tar til fornuft og forlater han nå da.. Han hørtes slettes ikke snill ut..

;-))

Annonse

.. men hvem har tid til å vente så lenge?

Tror de fleste opplever en eller flere slike skikkelgie flauser en eller annen gang.

Selv fortalte jeg en venninne av en venninne om verdens største idiot som jeg hadde møtt på byen. OG JODA, dette var samboeren hennes!!!!

Gjest ChiengMai

Tror de fleste opplever en eller flere slike skikkelgie flauser en eller annen gang.

Selv fortalte jeg en venninne av en venninne om verdens største idiot som jeg hadde møtt på byen. OG JODA, dette var samboeren hennes!!!!

Enig i det med å drite seg ut innimellom. Ei skikkelig blemme i ny og ned piffer opp livet. I alle fall for alle andre. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...