Gå til innhold

FU: Julepynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grorudpalmen???

Opplys meg...

Hestehale midt oppå hodet. :o)

Skrevet

Hestehale midt oppå hodet. :o)

Åja, er det _det_ som er grorudpalme?

*skrattler*

:-)

Skrevet

Jeg har to sånne lysestaker. Det er ingen skam å være harry.

Skrevet

Det er helt idioti med de lysestakene. Har dere ikke fantasi nok til å finne noe annet enn akkurat det skrapet naboen har stappa vinduene fulle med? Eller er dere bare redde for å skille dere ut fra "alle andre"

Ja, jeg har i hvert fall sånne lysestaker fordi jeg er redd for å skille meg ut.

Skrevet

Hvem er denne Harry ?

Det har jeg da fortalt før! Harry er pappa'n min, det! (Helt sant)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det har jeg da fortalt før! Harry er pappa'n min, det! (Helt sant)

Pappan min skal visst være veldig harry, men han heter ikke Harry.

Skrevet

Hvis du synes de er fine, skal du selvsagt bruke dem.

Jeg synes de er fæle, men det spiller vel ingen rolle, så lenge du setter dem i din stue og ikke i min.

Gjest skralle
Skrevet

Det er helt idioti med de lysestakene. Har dere ikke fantasi nok til å finne noe annet enn akkurat det skrapet naboen har stappa vinduene fulle med? Eller er dere bare redde for å skille dere ut fra "alle andre"

Jeg er livredd å skille meg ut, derfor har jeg minst ti slike staker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...