Gå til innhold

Slankekurs Grete Roede/Libra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har mange venninner som har gått på slike kurs. Og har derfor spurt litt om det. Alle gikk ned, hun ene har gatt ned 27 kg!!!!( over 4 kurs). Men 10 kilo burde du kanskje fordele på 2 kurs. Selv om det er mulig å gå ned på ett.

Begge kurs baserer seg på omlegging av kosthold, les:livsstil.

Tror at Libra er mer sånn at du må spise kli brød og ta fiber tabletter. Mens Grete Roede er fritt for sånt, men her teller du kalorier til pålegg osv. Om jeg ikke tar helt feil er ikke Libra basert på kalori telling!

Lykek til, håper du klarer det!

PS. Skulel gjerne vært ned 6 kg selv.

Gjest smekkelekker

Har hørt mye bra om Libra. Tanta mi gikk på detn og gikk ned 18 kg. De har hun gått opp igjen nå. Hun innså ikke at man faktisk må legge om hele livsstilen for å holde vekten.

Selv gikk jeg ned 12 kg - helt alene:) Det var ikke så vanskelig engang. Spiste sunnere og mindre og beveget meg mye mer. Veier nå 65 kg istedetfor 77. Deilig!!

Jeg bemerket nettopp for en kollega at hun var blitt så slank og fin.

Hun fortalte at hun hadde gikk på Grete Roede-kurs og hadde gått ned 10 kilo på et par mnd ved å tenke litt annerledes og legge om kostholdet litt. Hun sa faktisk at kurskveldene var ukas høydepunkt og var kjempefornøyd selv.

Hun trener også et par ganger i uka.

Lykke til.

Ei venninne av meg går på Grete Roede kurs. Hun er veldig fornøyd, og har tatt av 10 kilo i løpet av høsten.

Jeg synes prinsippet med å spise 5 små måltider om dagen høres bra ut, men kalloritelling er jeg helt imot.

Eller syns jeg at istedenfor å fokusere på det å bli slank, bør man fokusere på å leve så sunnt som mulig. Det viktigste for å føle seg lykkelig og glad, mener jeg må være å ha overskudd og føle seg i form.

Og spiser du sunt og trener regelmessig, så har jeg tro på at vekten regulerer seg selv, til man når trivselsvekten sin.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...