MsSophie Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Han er nok bare en "skjermsjarmør" :-( Ting kan vel tyde på det ja...:-( Åsså så søt som jeg er da! :-) 0 Siter
naiv Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Ting kan vel tyde på det ja...:-( Åsså så søt som jeg er da! :-) Det er nok det han vet, slik at han får beinskjelven bare ved tanken på å møte deg:-) 0 Siter
tonie Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 ....bare litt sånn glad i å shoppe liksom....? ;-) Jess. Og så har jeg et snev av punkt9-syken også. Jeg elsker å snakke dritt om Britney, Carola, Marion Ravn og et par andre damer. Bittelitt irriterende som sagt. Noen vil vel til og med si _ganske_ irriterende? Det kan jeg leve med;-) 0 Siter
Nyco Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Lunch, latte - lørdag? Eller skal du ta igjen ukas forsømte sengeaktiviteter? He he... det og. Skal vi se, lørdag. Ja, det kan være deilig å stikke av en tur. Klokka tolv? Vanlig sted? 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Jess. Og så har jeg et snev av punkt9-syken også. Jeg elsker å snakke dritt om Britney, Carola, Marion Ravn og et par andre damer. Bittelitt irriterende som sagt. Noen vil vel til og med si _ganske_ irriterende? Det kan jeg leve med;-) ...korrigering: alt du måtte lire av det av negativitet mht til de nevnte damene kan ikke kalles dritt, men kun fakta opplysninger ;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 He he... det og. Skal vi se, lørdag. Ja, det kan være deilig å stikke av en tur. Klokka tolv? Vanlig sted? ....høres fint ut...ta med bilde;-) (Og send meg en melding så jeg husker det, jeg har hukommelse som en te-sil for tiden) 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Det er nok det han vet, slik at han får beinskjelven bare ved tanken på å møte deg:-) .....ja enten det, eller han er godt gift med kjerring, 4 unger, volvo og bikkje, og hatten og gampen er bare noe han juger om ;-) 0 Siter
Nyco Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 ....høres fint ut...ta med bilde;-) (Og send meg en melding så jeg husker det, jeg har hukommelse som en te-sil for tiden) Yup. Deal. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Du har en smart kompis! Han har før trua med å stoppe dem ut, putte dem i sekker og henge dem i trærne og så videre. men det blir stadig utsatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.