Gå til innhold

Rapport fra gubbdagiset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Du kjøpte ikke monitor-speil da? En lite speil som festes med dobbelsidig teip, og som gjør at du kan holde øye med om noen står bak deg å lusker.

(her overgår Clahs tilogmed Biltema i meningsløse duppeditter) :-)

Jeg hadde en sånn på PCskjermen der jeg jobba, syns det var veldig praktisk, da kunne jeg se om det sto noen bak meg, eller hvem som passerte bak meg uten å snu meg helt rundt.

Ulv I Faarikaal

Gjorde det no' at det stod noen bak deg? Hadde du ikke rent mel i posen da?

Du vil sikkert nå mistenke at jeg er paranoid, men det har bare med at her var det mange kolleger og kunder som reka i alle retninger. Kunder trengte hjelp fra meg, og man har ikke øyne i nakken. Veldig praktisk og enkel sak som lettet hverdagen.

Annonse

Du vil sikkert nå mistenke at jeg er paranoid, men det har bare med at her var det mange kolleger og kunder som reka i alle retninger. Kunder trengte hjelp fra meg, og man har ikke øyne i nakken. Veldig praktisk og enkel sak som lettet hverdagen.

Bøyer meg for den. ;-)

Ulv I Faarikaal

Bøyer meg for den. ;-)

Men mange kommenterte speilet, sånn vidvinkel med vendbar fot :-) Før det hadde jeg en sånn pippip i døra, men da ble jeg nesten gal, og kollegene elsket å pippe så mye som mulig når de gikk forbi. At jeg kasta plastflasker etter dem gjorde det enda mer gøy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...