Gå til innhold

Fuckings ketchup-møkkalåt!

Gjest Himla anonym nå , så ikke prøv deg på outing!

Anbefalte innlegg

Gjest Himla anonym nå , så ikke prøv deg på outing!

Nå er jeg i ferd med å tilte. Årsaken er den fordømrades ketchuplåta! *river og sliter i hårtustene og hulker høyt*

Akkurat idet jeg trodde at låta holdt på å fade ut av hitlistene har den åtteårige datteren til min utvalgte fått opp ørene for den. Nå ønsker hun seg selvsagt ketchup-cd til jul. Aaaangst! :-/ Hjelp!!!!!

Hvordan skal jeg forhindre dette? Hvis jeg kjenner henne rett kommer den til å surre og gå minst 40 ganger daglig. Jeg kommer til å gå fra vettet, jeg bare vet det. Det skal nok synges og danses ketchup til langt utpå vårparten en gang:-/

Hva gjøre??? Kan man snikåpne alle gavene hennes som ser ut som de kan inneholde en cd, og evt bytte ut ketchupen med en av Bowie, tro...? Har også vurdert å trikse med ønskelisten hennes før den blir levert ut, men jeg er stygt redd for at det skal dukke opp noe ketchup uansett.

Gode råd mottas med takk. Please, gjør en god gjerning - redd julefreden min og redd meg fra å havne på galehuset!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84668-fuckings-ketchup-m%C3%B8kkal%C3%A5t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sevenup

Fytti helvete, den låta klarer jeg ikke, syntes den var fin med en gang, men nå er jeg lynsnar til å skru ned radioen hvis den kommer.

He-he, jeg r tydeligvis svært heldig som ikke har hørt låten. Var det de samene som var på MTV ? De Spanske ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...