Gjest Alt lurer man på, også...... Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Eller ser det bare sånn ut? 0 Siter
Vincent Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Har det ikke sett sånn ut de siste 10 åra 'a? 0 Siter
Gjest saara Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Tanken slo meg også en dag her.. ;-)) 0 Siter
Gjest marengsen Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Vet ikke, men er Arnhild Myklebust (NRK Dagsrevyen) gravid ? 0 Siter
Gjest fullstendig uvitende Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Vet ikke, men er Arnhild Myklebust (NRK Dagsrevyen) gravid ? Jag vet inte för jag er inte gud. Men en ting vet jag, det skal inte väre fire føtter i morsans seng när fattern er bortreist. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Hvem er gravøren ? Det kan ikke være Oddvar Brå, for han brakk staven. 0 Siter
KaVa Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Hvem er gravøren ? Det kan ikke være Oddvar Brå, for han brakk staven. Tipper det er mannen hennes, det. Han var krovert på studentkroa i Volda, da jeg gikk på skole der, og ganske så kjekk..... (Men som student synes man vel enhver som står bak en ølkran er ganske kjekk;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Tipper det er mannen hennes, det. Han var krovert på studentkroa i Volda, da jeg gikk på skole der, og ganske så kjekk..... (Men som student synes man vel enhver som står bak en ølkran er ganske kjekk;-) Og når man har fått mer av krana blir de kjekkere og kjekkere. 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Tipper det er mannen hennes, det. Han var krovert på studentkroa i Volda, da jeg gikk på skole der, og ganske så kjekk..... (Men som student synes man vel enhver som står bak en ølkran er ganske kjekk;-) Richard Kongsteien? 0 Siter
KaVa Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Richard Kongsteien? Jupp. Dersom de er gift ennå. Dårlig på b-kjendissladder :-( 0 Siter
KaVa Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Og når man har fått mer av krana blir de kjekkere og kjekkere. Merkelig fenomen, det derre *gliser* (Drikker faktisk ikke øl selv, og siden det var det eneste de serverte på kroa, var jeg alltid allerede lettere animert når jeg kom dit) 0 Siter
Gjest Iaktageren Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Nei, men det er Kristen Gislefoss - tror jeg. (Det ser hvertfall slik ut.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.