Gjest bådenamognjet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 tabletten satt seg fast i ganen min, jeg blir sår av å prøve å få den løs igjen. Hjææælp. Andre suge - tablett tips mottas med takk. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Spis en eplebit el lignende du for å løsne på den:) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Er typen din hjemme? Isåfall så kjører du bare en deep throat på han, og vips så forsvinner den ned i magesekken. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Spis en eplebit el lignende du for å løsne på den:) Med ditt forslag så kommer det bare til å samle seg opp med biter der, og innen dagen er omme er dama kvalt 0 Siter
Line Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Løsne den med fingeren? Så vanskelig kan det da ikke være - eller har du ekstremt liten munn, slik at du ikke klarer å gape opp 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Er typen din hjemme? Isåfall så kjører du bare en deep throat på han, og vips så forsvinner den ned i magesekken. Og du syntes forslaget ditt var bedre?....*fnys* Hun kan kveles av det også 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Og du syntes forslaget ditt var bedre?....*fnys* Hun kan kveles av det også Jeg sier ikke at mitt var spesielt godt - det var vel snarere egoistisk - men i og med at jenta ikke har svart her etter at du skrev ditt innlegg, så vil jeg tro hun fulgte ditt råd, noe vi nok vil se når vi åpner avisa i morgen. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Jeg sier ikke at mitt var spesielt godt - det var vel snarere egoistisk - men i og med at jenta ikke har svart her etter at du skrev ditt innlegg, så vil jeg tro hun fulgte ditt råd, noe vi nok vil se når vi åpner avisa i morgen. Tufs! *s* Tror du hun blir obdusert og de finner pent danderte eplebåter oppover halsen liksom? Det hadde blitt større overskrift om hun døde med en pikk i kjeften;) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Tufs! *s* Tror du hun blir obdusert og de finner pent danderte eplebåter oppover halsen liksom? Det hadde blitt større overskrift om hun døde med en pikk i kjeften;) Hehe, det spørs om ikke familien hadde valgt å dysse det ned om hun døde med en pikk i kjeften. Men du... i mange krimmer så leser man at offeret, når de dør, kan låse kjeven. Det er isåfall en ugunstig situasjon for fyren som står der med pikken langt ned i halsen hennes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.