Gå til innhold

Hvor langt fra Halden til polet i Strømstad ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal omgående send en six-pack med Smirnoff Ice til Torhild Johnsen. Da finner hun vel ut at ikke en normal folkesjel gidder å drikke det gallsøte skvipet.

(Men - Torhild Johnsen - har et poeng. Egentlig et jækla godt poeng, men jeg verken kan eller vil, støtte forslaget)

Ulv I Faarikaal

Jeg skal omgående send en six-pack med Smirnoff Ice til Torhild Johnsen. Da finner hun vel ut at ikke en normal folkesjel gidder å drikke det gallsøte skvipet.

(Men - Torhild Johnsen - har et poeng. Egentlig et jækla godt poeng, men jeg verken kan eller vil, støtte forslaget)

Skulle ønske man kunne stoppe det at mindreårige får tak i alkohol, men vi må åpne øya og ikke tette små musehull og så gaper det andre svære som låvedører andre steder Alkoholen flyter illegalt helt fritt til alle som betaler, store og små.

Ulv I Faarikaal

Hehe, man må jo bare se ironien i at dette forslaget kommer fra en som nærmest bor på grensa til Sverige :)

Polsjefen i Strømstad gnir seg i henda og gliser. De kommer til å feire med ballonger og fyrverkeri, kanskje sende en flaske rødvin til dama ?

Polsjefen i Strømstad gnir seg i henda og gliser. De kommer til å feire med ballonger og fyrverkeri, kanskje sende en flaske rødvin til dama ?

Jeg så på nyhetene i går at man skulle utforme disse rusbrusflaskene på en måte som gjør at unge ikke vil kjøpe dem, samt "gjemme" dem unna i butikkene.

Hvordan skal man gjøre det? Helvete... de samme unge drikker det de kommer over av sprit som kommer på colaflasker, så hvordan i helvete presterer regjeringen å tro at de ikke vil kjøpe rusbrusen dersom flaska ikke ser jæææævla sporty ut?

Makan til idioti.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg så på nyhetene i går at man skulle utforme disse rusbrusflaskene på en måte som gjør at unge ikke vil kjøpe dem, samt "gjemme" dem unna i butikkene.

Hvordan skal man gjøre det? Helvete... de samme unge drikker det de kommer over av sprit som kommer på colaflasker, så hvordan i helvete presterer regjeringen å tro at de ikke vil kjøpe rusbrusen dersom flaska ikke ser jæææævla sporty ut?

Makan til idioti.

Det var et sjokk for en herværende far å oppdage at vannflaska i kjøleskpapet inneholdt rein sprit. Poden hadde tatt feil flaske. Verre var det for poden å komme på fest med vann :-)

Du snakker om idioter som ikke klarer å innse hvordan virkligheten er - eller hva konsekvensene vil være av vedtakene de foreslår!

Du snakker om å dra nisselua helt ned til haka og feste skylappene riktig godt fast til skolten.....

Mvh

Ulv I Faarikaal

Du snakker om idioter som ikke klarer å innse hvordan virkligheten er - eller hva konsekvensene vil være av vedtakene de foreslår!

Du snakker om å dra nisselua helt ned til haka og feste skylappene riktig godt fast til skolten.....

Mvh

Enig, men hvorfor ser de ikke spritmafiaens innflytelse og aktiviteter ? De reker jo fritt omkring og alle kjenner dem. En har holdt på i 20 år, og spriten har betalt huset, bilene og campingvogna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...