SierDuDet Skrevet 5. desember 2002 Skrevet 5. desember 2002 Drikkeforbud i to uker ? Dette blikke lett. Ikke no`problem. Jeg går glipp av julebordet til lørdag, men det er ekke så nøye. Det viktige er at jeg er frisk til jul. Det kan jo for øvrig bli lenger. Leverprøvene får jeg ikke svar på før til uka, men ca 2 ukers forbud var visst det vanlige, så sant ikke sykdommen slår ut i full blomst - noe som er lite sannsynlig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Jeg ønsker meg klokke, diamanter og ny stekepanne, en skikkelig sådan 0 Siter
tigertrollet Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Stilige boksershortser, Vincent. Og en eh..."inspirerende" kalender på kjøkkenet som du kan sikle på mens frokosten inntas:) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 laptop, "shiny thingies", Tempelridder trilogoen av Guillou, DVDer og ikke minst julepresanger i konvolutt form!!! :-) Tempelriddertrilogien er blitt fire bøker, jeg leser den 4. nå. 0 Siter
Dronninga Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Tempelriddertrilogien er blitt fire bøker, jeg leser den 4. nå. Nææh!! Er den like bra som de tre første?? Elsker de bøkene, men måtte levere dem tilbake... *snufs* Men døde ikke Arn i den siste da? Hva skjer i den fjerde? 0 Siter
Singularity Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Nææh!! Er den like bra som de tre første?? Elsker de bøkene, men måtte levere dem tilbake... *snufs* Men døde ikke Arn i den siste da? Hva skjer i den fjerde? Den fjerde boken har Arns barnebarn som hovedperson, og foregår i tiden etter Arns død. Meget lesverdig den også - skulle nesten ønske at Guilleu ombestemte seg og skrev enda flere bøker i den serien :-) 0 Siter
Vincent Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Skrevet 6. desember 2002 Stilige boksershortser, Vincent. Og en eh..."inspirerende" kalender på kjøkkenet som du kan sikle på mens frokosten inntas:) boxere er notert. kalender? nææ.. har inspirasjon trippende in natura. 0 Siter
Vincent Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Skrevet 6. desember 2002 Gasskomfyr ? Trykkvasker ? 10 kg dynamitt ? En kasse juleøl ? gasskomfyr er notert - alternativt solid forskudd på arv - som selvsagt venter til etter 1. januar. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Nææh!! Er den like bra som de tre første?? Elsker de bøkene, men måtte levere dem tilbake... *snufs* Men døde ikke Arn i den siste da? Hva skjer i den fjerde? Historien går videre: Arven etter Arn. Handler mest om Birger Jarl, Stockholms grunnlegger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.