Gå til innhold

Hva ønsker jeg meg til jul?

Anbefalte innlegg

Drikkeforbud i to uker ? Dette blikke lett.

Ikke no`problem.

Jeg går glipp av julebordet til lørdag, men det er ekke så nøye. Det viktige er at jeg er frisk til jul.

Det kan jo for øvrig bli lenger. Leverprøvene får jeg ikke svar på før til uka, men ca 2 ukers forbud var visst det vanlige, så sant ikke sykdommen slår ut i full blomst - noe som er lite sannsynlig.

Fortsetter under...

Nææh!! Er den like bra som de tre første?? Elsker de bøkene, men måtte levere dem tilbake... *snufs* Men døde ikke Arn i den siste da? Hva skjer i den fjerde?

Den fjerde boken har Arns barnebarn som hovedperson, og foregår i tiden etter Arns død.

Meget lesverdig den også - skulle nesten ønske at Guilleu ombestemte seg og skrev enda flere bøker i den serien :-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nææh!! Er den like bra som de tre første?? Elsker de bøkene, men måtte levere dem tilbake... *snufs* Men døde ikke Arn i den siste da? Hva skjer i den fjerde?

Historien går videre: Arven etter Arn. Handler mest om Birger Jarl, Stockholms grunnlegger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...