Rosita1365380427 Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Sitter her pä fredagskvelden. Egentlig burde jeg lese til eksamen pä tirsdag, men konsentrasjonen er heller därlig. Mange tanker som svirrer. Er nok litt urolig. Ingen planer ikveld. Orker ikke ringe noen, orker egentlig ikke gä ut. Egentlig har jeg det ganske bra for tiden......utrolig nok. Kurven er faktisk oppadgäende i forhold til hvordan jeg har hatt det i höst. Föler faktisk ikke bàre tomhet og häplöshet. Fär nesten beklage "spräket". Skriver pä pc´n til en tysk jente jeg deler leilighet med. En tanke som ofte vender tilbake, er savnet etter en kjäreste. Nä er det seks är siden jeg har hatt en "ordentlig" forhold. Rota med bort i en fyr for dröye to är siden, som faktisk resulterte i at jeg begynte i terapi. Den verste fölelsen jeg sliter med om dagen er vel ensomheten. Den tomme fölelsen, av ikke ä bety noe spesielt for noen. Syns det virker sä tilsynelatende enkelt for alle andre. Pr. dags dato har jeg faktisk ingen single venner. Det resulterer i par-middager, par-turer. Jeg föler meg forferdelig alene......savner fölelsen av närhet, av ä bety noe spesielt for en eller annen...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84966-fredagstanker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.