TRISTIAN Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hei..hopp (?) Vedr. julebordet mitt... Litt småbrisen, men klarttenkende, etter utrolige mengder av middelet alle vet at ingen har godt av....er jeg nå vel hjemme igjen -tidlig i noens øyne...men, dog... Har hatt en nogenlunde overkommelig kveld, det verste var liksom "innledningen" , dere vet; Presentasjoner overfor nye mennesker før man ikke er "helt i farta " ennå...kjente svetten begynne å jobbe seg oppover nakken ....og var litt småskjelven ..men ; Jeg lever! Dèt er det viktigste...ikke sant? Ikke for på noen måte å skryte; men jeg ble faktisk "sjekket" opp av en frøken ikveld..(har verden gått helt av skaftet?!!) Hun virket faktisk helt "normal" også....skjønner ingenting jeg....hva skjer nå ,liksom...? Tuller hun med meg, eller..? Måtte "rømme" fra henne..derfor jeg er hjemme nå....trygg igjen... Hva i svarte er jeg egentlig redd for? At hun skulle finne på å bli med meg hjem, og deretter se hvem jeg egentlig er? jeg er ikke, og har aldri vært innbilsk, mne jeg tror hun hadde planer om det....jeg stakk mens hun var på do....(tulling!!) Det verste er at selv etter sånne mengder av alkohol, klare jeg ikke være "tøff"nok...? (klarte ikke å "begrense inntaket" ; gir lett etter for press...) Kommer til å være sint på meg selv imorgen igjen....:-( Feiging! - hvem vet hva det kunne ha ført til...? Så er det med depresjonen da; - det faktum at jeg ikke greide å utrette noen store "sosiale" mirakler i dag heler....til tross for alle muligheter.... Det blir nok TYNGRE i morgen...jeg GRUER MEG...... Det er nok riktig: Alkohol er overhodet ikke bra for deprimerte mennesker.... VISSTE jo dèt, da..... Er jeg helt TUFS, eller...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85000-overlevdeog-vel-s%C3%A5-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gal Etter Livet Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Bra gjort!! Husk at damer er de som velger, så hvis hun hadde vært mere interessert i deg så hadde hun sikkert gitt deg mange kjøpesignaler (se deg dypt inn i øynene, ledd masse, tatt seg i håret og tatt på deg!!) Ikke legg så mye i det nå, men si til deg selv at du har draget, man!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85000-overlevdeog-vel-s%C3%A5-det/#findComment-461616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.