Gå til innhold

FU: Ville du svart på en anonym mail fra en beundrer?

Anbefalte innlegg

Gjest beundreren

Dersom mailen var fra en anonym avsender, som typisk hotmail eller lignende. og inneholdt uttrykk for beundring av deg? Ikke noe grisete, men ting som "du har så nydelige øyne, har sett deg på jobben i lang tid".

Hva ville du gjort? Aldri svart, bare slettet mailen? Eller svart og sagt takk for det, men ikke mail meg mer? Eller sendt svar og spurt om stikkord for å finne ut hvem det var fra?

Fortsetter under...

Jeg ville ha svart, men hva hadde kommet ann på livssituasjonen min.

Hadde jeg hatt partner ville jeg takket for komplimenter, men sagt fra at jeg var opptatt.

Var jeg singel - og lysten på litt flørt - ville jeg svart koselig tilbake. Ville kommet frem hvem det var etterhvert regner jeg med.

:)

Annonse

Nei, det ville jeg ikke.

Har svart på et par sånne, av ukjente dolere, men siden jeg alltid går ut fra at det er musikeren som kødder så pleier jeg ikke å svare på disse anonyme flørtemailene.

Dessuten er det jo noe patetisk å sende anonyme mail, og da snakker jeg om ANONYME I FORHOLD TIL SITT ANONYME NICK til folk.

Det er jo bare helt utrolig fjernt.

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Minner meg en gang jeg fikk en mail fra ei jente som ville besøke meg. Det hele såg ekta ut og de fleste jeg hadde kontakt med på nettet trodde det var reellt. Jeg var dum nok å sende 1000 kr til reise. De har jeg aldri sett noe mer til og ikke jenta nei..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...