Saliz Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei... Jeg lurer på hvor følelsene mine har blitt av. Har blitt så likegyldig, liksom. Blir ikke like lei meg som før, og heller ikke like glad. Akkurat som om jeg er avkoblet fra følelsene mine. Istedet sitter jeg med en masse tanker om hvorfor jeg føler så lite og hva som er galt med meg. Ting som jeg var veldig interessert i før, har jeg ingen iver for lenger. Er jeg blitt følelsesmessig avstumpet? Er jeg kanskje utbrent? Føler alt er stress sånn som livet mitt er nå. De følelsene jeg har, er at jeg er fysisk sliten og sånne ting. Men jeg savner de ekte følelsene, de man kjenner i hjertet! Kan de bare forsvinne eller er jeg utslitt på noe vis?? Har i et par år blitt behandlet med både Tetracyclin, Doxylin og p-piller (Diane) mot acne, og med disse pillene har også fuktigheten i skjeden forsvunnet. Dette gjør at jeg ikke blir på langt nær så kåt som jeg pleide før. Kan denne nedsatte sexlysten ha noe å si for følelsene ellers? Har liksom ingen lidenskap for noenting lenger, og det er så fælt å ikke føle noe!! Akkurat som om jeg er følelsesmessig lam til tider!! Det er jo værre noen ganger enn andre, men det er akkurat som om følelsene mine har gått i dvale! Jeg får ikke kontakt med dem... Hva skal jeg gjøre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/85323-hvor-er-f%C3%B8lelsene-mine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.