Gjest Yunalesca 23 Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 I natt hadde jeg en sexdrøm, og gjett hvem som var med da?! SIER DU DET!!! Ikke aner jeg hvordan han ser ut eller hva han heter. Men han var den som var i drømmen. Hehe...jeg tror jeg må bruke mindre tid på DOL jeg....jøss... 0 Siter
avil Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Hva sier du, SierDuDet? Han er så vant til å ha gjesteopptredener i folks drømmer at han ikke gidder kommentere det. Jeg for min del boikotter andres drømmer. Man kan faktisk få bot for å drømme om meg. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 hehe, tøffere julepresang skal du strengt tatt lete lenge etter... men det kom vel neppe som noe sjokk... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Hva skal jeg si... Uten å virke overlegen så får jeg vel rett og slett bare trøste deg med at langt fra er den første, og du blir helt sikkert ikke den siste. Håper jeg gjorde en god opptreden! 0 Siter
Sofline Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Han er så vant til å ha gjesteopptredener i folks drømmer at han ikke gidder kommentere det. Jeg for min del boikotter andres drømmer. Man kan faktisk få bot for å drømme om meg. Jeg er med på boikotten! Men jeg tror ikke det er noen DOLere som blir så glade for å drømme om ham... 0 Siter
molli Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Det er vel ikke så rart det ble han, når det først skulle bli noen fra DOL. For det første er det ikke så veldig mange mannlige "deltakere" her. Og for det andre så er det få som er sååå snare til å fremheve og snakke om tissefanten sin som han! :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Jeg er med på boikotten! Men jeg tror ikke det er noen DOLere som blir så glade for å drømme om ham... Nei, de fleste har vist at de foretrekker meg i RL. De som har fått gleden av å ha meg i RL, selvsagt:) 0 Siter
avil Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Nei, de fleste har vist at de foretrekker meg i RL. De som har fått gleden av å ha meg i RL, selvsagt:) Mannen min var veldig fornøyd med deg. 0 Siter
kie Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Mannen min var veldig fornøyd med deg. *LOL* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Mannen min var veldig fornøyd med deg. Og jeg var veldig fornøyd med han 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.