Gå til innhold

FU: Utroskap og julebord, alright?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg står for alt jeg sier og gjør i fylla. Akkurat som de fleste voksne mennesker gjør.

Jeg sier ikke at jeg aldri gjør dumme ting, for det gjør jeg, men ikke noe jeg ikke kan stå for. Det er "meg" å gjøre dumme ting, både edru og full, og jeg tar selvsagt konsekvensene av det.

De færreste voksne mennesker jeg kjenner står for det de gjør i fylla.

Hvis jeg konfornterer dem med noe dagen etter en fest eller en bytur, sier de ofte bare: "Jeg var jo full, kan ikke stå for det jeg gjør i fylla da.." og påstår jeg lyver når jeg sier at jeg står for det.

Fortsetter under...

Om folk kunne pult i skapet i edru tilstand også, så er det vel greit nok.

Det jeg reagerer på er alle disse seriøse menneskene, som begynner å knipe hverandre i baken etter et par glass alkohol. Folk som "forandrer personlighet" i fylla er lite delikate.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...