Sofline Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Ja, jeg står for alt jeg sier og gjør i fylla. Akkurat som de fleste voksne mennesker gjør. Jeg sier ikke at jeg aldri gjør dumme ting, for det gjør jeg, men ikke noe jeg ikke kan stå for. Det er "meg" å gjøre dumme ting, både edru og full, og jeg tar selvsagt konsekvensene av det. De færreste voksne mennesker jeg kjenner står for det de gjør i fylla. Hvis jeg konfornterer dem med noe dagen etter en fest eller en bytur, sier de ofte bare: "Jeg var jo full, kan ikke stå for det jeg gjør i fylla da.." og påstår jeg lyver når jeg sier at jeg står for det. 0 Siter
Melaisa Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Om folk kunne pult i skapet i edru tilstand også, så er det vel greit nok. Det jeg reagerer på er alle disse seriøse menneskene, som begynner å knipe hverandre i baken etter et par glass alkohol. Folk som "forandrer personlighet" i fylla er lite delikate. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.