Gå til innhold

Hvilke billigpresanger er ok å få?

Anbefalte innlegg

Gjest klamydia

Hver jul er det en del billigpresanger som må kjøpes til venner og kjente. Jeg snakker om presanger i prisklasse 100-200 kroner, eller kanskje enda mindre. Jeg får en haug slike gaver selv også.

Det er ikke til å legge skjul på at når man skal ut og finne billige gaver er det lite å velge mellom og det blir innkjøpt en del rusk og rask og juggel som egentlig ikke er så nyttig for noen. Derfor spør jeg dere: Hva slags billiggaver er det ok å få? Hva trenger du?

Fortsetter under...

Annonse

Bodylotion og dusjsåpe i samme duft, for eksempel Dove. Jeg synes den duften er helt grei "hverdagsduft", og du får det i gavepakning med begge to i pakka.

Forbruksvarer folk likevel må ha er greit å få i gave.

Ellers er det morsomt å få artige bøker som innbundne tegneserier av typen "Tommy & Tiger'n" synes jeg! :-) Men hva de koster aner jeg ikke, men de er vel på tilbud av og til kanskje?

En videofilm av klassikertypen eller en film "alle må se", som f.eks. Ringenes Herre eller Titanic. Så den førstnevnte på tilbud til kr 99,- for litt siden.

Det er jo mye man kan få for den prisklassen da, som er helt ok...selv er jeg en fan av pledd...finnes ingenting bedre enn helt nye pledd, ellers er jeg også en fan av små "sendingskurver" hvor man rett og slett lager et tema, og fyller esken med små ting til det temaet..f.eks temaet fot - fotbad, fotkrem, et håndkle og en balje eller håndtema..håndkrem, neglekrem, neglelakk osv..

Hehe, ok, dyreste julegaven jeg ga bort i år kostet 50 kroner. Men så er jeg jo fattig da, mulig jeg er unnskyldt.

Var bare unger som fikk juggel i år, alt annet ble faktisk veldig bra. Noe hjemmelaget (olje med urter), noe kjøpt på konkurssalg på vic, etc.

Selv ønsker jeg meg i år, i under 200-kroners klassen mascara, sort/grå øyenskygge, morter, hodeputer, nakkehodepute, taco-fat, og/eller gavekort på klær, sminke, eller mat. Kafe f.eks. Blir sjelden kafeliv når man er evig blakk.

*drømme*

Jeg foretrekker da å få ting jeg har bruk for - shampooer og sånt er alltid kjekt synes jeg. (dog ikke fra Nille...) Små skåler i pene farger og slike ting er da koselig? En spesiell juleskål som man tar frem til jul og tenker på den man fikk den av?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...