Gå til innhold

Måtte hun brenne i helvete...

Anbefalte innlegg

...Valgerd, altså.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4266536

Jeg må si meg fullstendig enig med Silje Stang her. En mer inkompetent minister enn denne dama finnes vel knapt.

Jeg håper virkelig, av hele mitt hjerte, at denne heksa vil brenne i helvete.

Jeg håper også at hun blir påkjørt av en stor bil snart. Denne dama fortjener ikke livets rett, ei heller å overleve julen. Hun fortjener ikke annet enn å starte brenneprosessen sin så fort som mulig. I helvete. Selvsagt.

Amen til det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86719-m%C3%A5tte-hun-brenne-i-helvete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må det da bli alvorlig oppstyr rundt, vel? Det er helt utrolig hvordan enkelt maktpersoner kan gjøre så mye idiotisk at man ikke tror at det kan bli værre, og så går de hen og overgår seg selv.

"............."

Jeg føler selv at hun overgikk seg selv når hun for noen mnd siden mente at forfattere istedet for å skrive 1 bok i året, burde skrive 3 stk, for å få bedre økonomi.

Den dama der er faen ikke sann.

Vel.... Jeg pleier å være litt mere forsiktig i mine ønsker om forbannelser jeg.

Måtte hun få rødt lys i alle lyskryss. Måtte hun alltid få handlevogna som trekker noe voldsomt til høyre slik at hun raser ned all hermetikken. Måtte barna stå frem som homofile. Måtte hunden få valper med naboens kjøter. Måtte hun få termitter i huset.

Det å brenne i helvete tror jeg ikke blir aktuelt. Dersom hun kommer ned i kjelleren når hun legger på røret en gang i tiden nekter hun trolig Satan konsesjon til bruk av åpen ild. Så derfor: Måtte hun svi fingerne på kaffen når den er ferdig på primusen.

Vel.... Jeg pleier å være litt mere forsiktig i mine ønsker om forbannelser jeg.

Måtte hun få rødt lys i alle lyskryss. Måtte hun alltid få handlevogna som trekker noe voldsomt til høyre slik at hun raser ned all hermetikken. Måtte barna stå frem som homofile. Måtte hunden få valper med naboens kjøter. Måtte hun få termitter i huset.

Det å brenne i helvete tror jeg ikke blir aktuelt. Dersom hun kommer ned i kjelleren når hun legger på røret en gang i tiden nekter hun trolig Satan konsesjon til bruk av åpen ild. Så derfor: Måtte hun svi fingerne på kaffen når den er ferdig på primusen.

Det at ungene hennes hadde endt opp som homofile hadde nok vært en straff på lik linje med å brenne i helvete.

Vi får håpe de kommer ut av skapet snart.

*LOL*

Annonse

Gjest Dubreuilh

Jeg føler selv at hun overgikk seg selv når hun for noen mnd siden mente at forfattere istedet for å skrive 1 bok i året, burde skrive 3 stk, for å få bedre økonomi.

Hehe, har du ei lenke? Jeg fikk ikke med meg det utsagnet der.

Hehe.. godt innlegg ;)

Jeg hadde mye jeg egentlig skulle sagt i denne tråden, men det er nå ikke no vits. Om *se på klokka* ca halvannen time fra nå så er tråden sletta, og ikke faen om jeg gidder å skrive for ingenting.

Eh ... hva var det jeg sa nå??

Hmmm jeg trodde også denne ville bli slettet.

Merkelig det der. Omtaler jeg damene som "høl", noe som åpenbart er useriøst fra min side, så blir innleggene slettet, men lyser jeg død og fordervelse over en minister, og denne gangen er det ikke antydninger til humor i innlegget av den enkle grunn at jeg mener det jeg skriver, så får innlegget stå.

Jeg tror ikke webbis liker heksa han heller :)

Hvorfor iallverden? Har du lest konsesjonssøknadene?

Eller hopper du bare på hylekoret?

Jeg mener generelt, ikke pga P4 styret.

Denne dama er en heks og fortjener å dø.

For 200 år siden hadde vi ikke hatt noen problemer med dama, da hun ville blitt brent!

Annonse

Hmmm jeg trodde også denne ville bli slettet.

Merkelig det der. Omtaler jeg damene som "høl", noe som åpenbart er useriøst fra min side, så blir innleggene slettet, men lyser jeg død og fordervelse over en minister, og denne gangen er det ikke antydninger til humor i innlegget av den enkle grunn at jeg mener det jeg skriver, så får innlegget stå.

Jeg tror ikke webbis liker heksa han heller :)

Neida, de har allerede hatt innlegget ditt oppe på morgenmøte. De har snakket om det skal få leve eller dø, og de har kommet frem til at dette ikke bare er din mening, dette er i nyhetene og du refererte til en overskrift og et tema i en avis. Så det får stå - foreløpig. Hadde det ikke vært en sak i avisene, så hadde det blitt slettet.

Jepp, jeg var en flue på veggen ;)

Nemlig. Men man regner med at folk flest ikke overgår seg selv mer enn en gang, mens sånne som hun gjør det igjen og igjen.

".............."

Jeg er SÅ enig, så enig. Valgerd er en av mange av det maktsyke kristenfolket. Jeg er så jævlig stolt av at Silje Stang endelig tør å si det mange tenker! Og jeg håper det kommer en debatt som ender med at Valgerd må gå eller griner litt. Men jeg vet at det kun blir med ønsketenkningen... Hva gjør man med sånne som Valgerd?

Jeg er SÅ enig, så enig. Valgerd er en av mange av det maktsyke kristenfolket. Jeg er så jævlig stolt av at Silje Stang endelig tør å si det mange tenker! Og jeg håper det kommer en debatt som ender med at Valgerd må gå eller griner litt. Men jeg vet at det kun blir med ønsketenkningen... Hva gjør man med sånne som Valgerd?

"Hva gjør man med sånne som Valgerd?"

Det er bare å vente på at den store bilen skal treffe henne.

Selv om det blir for enkelt. Det er hyggeligere om hun pint litt skikkelig. Ungene hennes blir homser, hun blir satt i en situasjon hvor hele hennes politiske liv blir ødelagt sånn at vi ser henne gråte litt skikkelig på tv.

Den dama der liker jeg like godt som jeg liker Saddam Hussein og avdøde Adolf Hitler.

Herregud!Silje Stang er bare en jævlig dårlig taper, r på førstesida i vg og sier noe sånt, bare fordi p4 ikke får fortsette. En annen kanal var bedre og vant, så enkelt er det!

Er passe lei de der overkule torsdagsklubbfolka som bare snakker drit og ikke takler at det går dem selv imot.

For all del, jeg er ingen Valgjerd-fan, hun er vemmelig, men å si at hun skal brenne i helvete er vel å ta litt VEL hardt i!!Tenkt på alle andre i dette landet som har mistet jobben sin!!

Ro dere ned!La den stakkars heksa få leve...

Herregud!Silje Stang er bare en jævlig dårlig taper, r på førstesida i vg og sier noe sånt, bare fordi p4 ikke får fortsette. En annen kanal var bedre og vant, så enkelt er det!

Er passe lei de der overkule torsdagsklubbfolka som bare snakker drit og ikke takler at det går dem selv imot.

For all del, jeg er ingen Valgjerd-fan, hun er vemmelig, men å si at hun skal brenne i helvete er vel å ta litt VEL hardt i!!Tenkt på alle andre i dette landet som har mistet jobben sin!!

Ro dere ned!La den stakkars heksa få leve...

Jeg driter i P4. Jeg hører trossalt aldri på radio, så når det gjelder den saken så kan jeg ikke uttale meg.

Valgerd har derimot preget nyhetsbildet med sin inkompetanse i så mange år at det var på tide at noen ba henne brenne i helvete.

Den dama er verdt mindre enn en død rotte.

Jeg driter i P4. Jeg hører trossalt aldri på radio, så når det gjelder den saken så kan jeg ikke uttale meg.

Valgerd har derimot preget nyhetsbildet med sin inkompetanse i så mange år at det var på tide at noen ba henne brenne i helvete.

Den dama er verdt mindre enn en død rotte.

Svært så mye hat og bitterhet du har inni deg idag...hva har gått galt?

Kunne godt tenke meg henne bort fra styring og stelling av dette landet, hun er ubrukelig som politiker, men jeg er fremdeles så god i meg at hun kan få leve(men langt borte fra meg)

god bedring med humøret, foresten, og god jul:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...