Gå til innhold

Måtte hun brenne i helvete...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel.... Jeg pleier å være litt mere forsiktig i mine ønsker om forbannelser jeg.

Måtte hun få rødt lys i alle lyskryss. Måtte hun alltid få handlevogna som trekker noe voldsomt til høyre slik at hun raser ned all hermetikken. Måtte barna stå frem som homofile. Måtte hunden få valper med naboens kjøter. Måtte hun få termitter i huset.

Det å brenne i helvete tror jeg ikke blir aktuelt. Dersom hun kommer ned i kjelleren når hun legger på røret en gang i tiden nekter hun trolig Satan konsesjon til bruk av åpen ild. Så derfor: Måtte hun svi fingerne på kaffen når den er ferdig på primusen.

Flott innlegg! Skriver under på det der!

Svært så mye hat og bitterhet du har inni deg idag...hva har gått galt?

Kunne godt tenke meg henne bort fra styring og stelling av dette landet, hun er ubrukelig som politiker, men jeg er fremdeles så god i meg at hun kan få leve(men langt borte fra meg)

god bedring med humøret, foresten, og god jul:-)

Humøret er det ingenting å si på, og god jul tilbake! :)

Hun kan for øvrig få leve. Det er vel det beste. Det viktige er at hun har det vondt. Ikke at hun er død.

Jeg føler selv at hun overgikk seg selv når hun for noen mnd siden mente at forfattere istedet for å skrive 1 bok i året, burde skrive 3 stk, for å få bedre økonomi.

Den dama der er faen ikke sann.

Det verste er jo at hun sier det i fullt alvor, og forventer å bli tatt seriøst. *rister på hodet*

Betyr dette, SierDuDet og amber sun, at dere synes de statlige støtteordningene for forfattere her til lands er altfor dårlige?

Det betyr, enkelt og greit, at hun etterhvert har kommet med så mye møl at hun bare ikke kan bli tatt seriøst lenger, og at det er utrolig at hun faktisk tror at folk flest fortsatt gjør det (om de noensinne har gjort det).

Annonse

Gjest ZombieBob

Det betyr, enkelt og greit, at hun etterhvert har kommet med så mye møl at hun bare ikke kan bli tatt seriøst lenger, og at det er utrolig at hun faktisk tror at folk flest fortsatt gjør det (om de noensinne har gjort det).

Hvorfor er det utsagnet "møl"?

Dersom en forfatter skal tjene mer penger i dagens samfunn har han 3 muligheter:

Skrive mer populære bøker.

Ta en annen jobb ved siden av.

Skrive flere bøker.

Alternativet er at de statlige støtteordningene for forfattere blir bedre.

Når dere to ikke gidder argumentere for synspunktene, bare kaller det "møl" og slenger ut ubegrunnet dritt, så er det ren og skjær mobbing.

Skaff dere egne tanker og meninger, ikke bare vær etterdiltere.

Hvorfor er det utsagnet "møl"?

Dersom en forfatter skal tjene mer penger i dagens samfunn har han 3 muligheter:

Skrive mer populære bøker.

Ta en annen jobb ved siden av.

Skrive flere bøker.

Alternativet er at de statlige støtteordningene for forfattere blir bedre.

Når dere to ikke gidder argumentere for synspunktene, bare kaller det "møl" og slenger ut ubegrunnet dritt, så er det ren og skjær mobbing.

Skaff dere egne tanker og meninger, ikke bare vær etterdiltere.

Såret Valgerd-fan?

• 2 uker senere...

Krysse fingrene for at hun tar med seg kommunalminister Erna Solberg når hun reiser nedover, makan til arrogante folk skal en lete lenge etter. Maktsyka rår.

At Valgerd ikke er noen lykke for kulturnorge kan vi sikkert bli enige om. Men det er ikke P4-saken som skal felle henne. P4 er da virkelig ikke verdt å kjempe for.

Når det gjelder Erna Solberg, har jeg fått stor respekt for henne. Hun er faktisk i klasse med Grete Faremo, og det sier ikke lite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...