Gå til innhold

Hvordan finne han??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg møtte en i sommer, fikk desverre bare med meg fornavnet hans, sånn ca hvor han bor og hvilken måned han har bursdag. Det var altså Kim, fra Mortensrud,og han hadde visstnok bursdag en gang i november. Er det noen som tilfeldigvis skulle vite hvem det er? Eller som har noen ideer til hvordan jeg kan "spore han opp"? Glemte å gi han telefonnr mitt, siden det var så hektisk :(

Skrevet

Hva med å sende en mld til 1985 eller hva det nå er, hvor du skriver: tlf Kim nær Mortensrud, så får du tilbakemelding. Kommer sikkert til å få flere som heter Kim, men da kan du jo bare sjekke litt ut, for du vil jo også få med etternavnet, og da kan du søke på f.eks skattesidene for å finne den riktige.

Lykke til

Skrevet

Hva med å sende en mld til 1985 eller hva det nå er, hvor du skriver: tlf Kim nær Mortensrud, så får du tilbakemelding. Kommer sikkert til å få flere som heter Kim, men da kan du jo bare sjekke litt ut, for du vil jo også få med etternavnet, og da kan du søke på f.eks skattesidene for å finne den riktige.

Lykke til

Jeg har desverre prøvd det alt...Var ikke særlig vellykket. Men takk for forslaget :)

Gjest Frøken detektiv
Skrevet

Jeg har desverre prøvd det alt...Var ikke særlig vellykket. Men takk for forslaget :)

Sjekk med skattelistene:

http://www.bt.no/skatt/index.jhtml?search=&fid=&_D%3Afid=+&kid=&_D%3Akid=+&fra=&_D%3Afra=+&til=&_D%3Atil=+&_D%3A2000=+&2001=true&_D%3A2001=+&fnavn=&_D%3Afnavn=+&enavn=&_D%3Aenavn=+&_DARGS=%2Fpubs%2Fbtno%2Ftemplate%2FjhtmlLib%2Ftaxt%2Ftaxt.jhtml

Og telefonkatalogen på nett:

www.gulesider.no

Vet du hvor han har gått på skole, så kan du jo ta noen telefoner eller sjekke litt på nettet..

Er han noen spesielle interesser, så kan du sjekke ut de: motorsykkelklubbber,tennisklubber, svømming osv..

Rykk inn en annonse i ViMenn? Mange som leser det.. kanskje han eller en kamerat leser det!

Skrevet

Sjekk med skattelistene:

http://www.bt.no/skatt/index.jhtml?search=&fid=&_D%3Afid=+&kid=&_D%3Akid=+&fra=&_D%3Afra=+&til=&_D%3Atil=+&_D%3A2000=+&2001=true&_D%3A2001=+&fnavn=&_D%3Afnavn=+&enavn=&_D%3Aenavn=+&_DARGS=%2Fpubs%2Fbtno%2Ftemplate%2FjhtmlLib%2Ftaxt%2Ftaxt.jhtml

Og telefonkatalogen på nett:

www.gulesider.no

Vet du hvor han har gått på skole, så kan du jo ta noen telefoner eller sjekke litt på nettet..

Er han noen spesielle interesser, så kan du sjekke ut de: motorsykkelklubbber,tennisklubber, svømming osv..

Rykk inn en annonse i ViMenn? Mange som leser det.. kanskje han eller en kamerat leser det!

Takk! Det er jo absolutt verdt et forsøk!

Skrevet

Hvor gammel er han da?

Svogeren min heter Kim og bor på Bjørndal(nær Mortensrud)... Husker ikke når han har bursdag...

Skrevet

Hvor gammel er han da?

Svogeren min heter Kim og bor på Bjørndal(nær Mortensrud)... Husker ikke når han har bursdag...

Han er 17...

Skrevet

Han er 17...

Svogeren min er 16... litt sammentreff... Er du helt sikker på at han har bursdag i november?

hilsen

Skrevet

Svogeren min er 16... litt sammentreff... Er du helt sikker på at han har bursdag i november?

hilsen

Ooops...

Så diskret var jeg... Tenkte å bruke et annet navn siden det var litt privat, men her går det unna...

Skrevet

hilsen

Jeg tror da det, hvis jeg husker rett...

Skrevet

Jeg tror da det, hvis jeg husker rett...

Da er det vel ikke ham da... Det var bare så pussig!

hilsen

Skrevet

Da er det vel ikke ham da... Det var bare så pussig!

hilsen

Skulle ønske det var han, men det er nok ikke han nei...Han har ikke brunt hår?

Skrevet

Skulle ønske det var han, men det er nok ikke han nei...Han har ikke brunt hår?

Sånn mellomblond...

hilsen

Skrevet

Sånn mellomblond...

hilsen

Ok..Alt jeg husker er at han hadde stripet håret i sommer tror jeg. Og han var utrolig kjekk i hvert fall. Men det er nok ikke han. Takk for hjelpa.

Skrevet

Prøv og søk på telefonkatalogen på sms på Kim og Mortensrud. Er du heldig er det bare en Kim som bor der, hvis ikke prøver du alle sammen.

Noen andre som var der da som du kan finne tlf-nr til eller som kan vite mer om ham?

Skrevet

Prøv og søk på telefonkatalogen på sms på Kim og Mortensrud. Er du heldig er det bare en Kim som bor der, hvis ikke prøver du alle sammen.

Noen andre som var der da som du kan finne tlf-nr til eller som kan vite mer om ham?

Det var mange Kim'er på Mortensrud.. Og ingen andre som vet noe mer desverre.

Skrevet

Det var mange Kim'er på Mortensrud.. Og ingen andre som vet noe mer desverre.

Skriv en sms til alle sammen og spør hvor gamle de er f.eks, så finner du kanskje ut. Du har ingenting å tape.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...