Gå til innhold

Marius ser ut som ei jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes han er søt. Kunne ha litt korte hår, men det er vel ikke så viktig......

Skrevet

Jeg synes han er søt. Kunne ha litt korte hår, men det er vel ikke så viktig......

Enig med annsarah. Han er ikke mye søt, men det kan han jo ikke noe for..

Kanskje MM ønska seg jente?

Skrevet

Helt uenig med deg. Jeg synes han er nydelig. Og at han blir sjarmerede med det håret.

Skrevet

Helt uenig med deg. Jeg synes han er nydelig. Og at han blir sjarmerede med det håret.

Synes du hårspenne er sjarmerende på en 6 år gammel gutt..?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis det ligger i din natur å kalle barn stygge, så tror jeg faktisk ikke du er slem bare i dag.

Gjest Truddelutt
Skrevet

Gutten er veldig søt synes jeg(som unger flest!), jeg skjønner ikke hvordan du kan se noe stygt i han.

Han har verken rødt hår eller fregner :o)

Men og sette hårspenne i håret på en gutt synes jeg ikke passer.Kansje det bare var gele eller voks han hadde fått stailet sveisen sin med?

Lottemor1365380387
Skrevet

Er det mulig???

Bare slem i dag har jeg liten trua på,,du har fått med deg at det er et barn du kritiserer?

Ondskapsfull er vell det som popper først i mine tanker om deg.

ilene1365380268
Skrevet

Synes du hårspenne er sjarmerende på en 6 år gammel gutt..?

Tror nok heller at det var voks eller gele...

Gjest rødt hår og fregner er nydelig, truddelutt
Skrevet

Gutten er veldig søt synes jeg(som unger flest!), jeg skjønner ikke hvordan du kan se noe stygt i han.

Han har verken rødt hår eller fregner :o)

Men og sette hårspenne i håret på en gutt synes jeg ikke passer.Kansje det bare var gele eller voks han hadde fått stailet sveisen sin med?

hadde det vært noe galt med rødt hår og fregner? Det finnes mange søte og sjarmerende unger med rødt hår og fregner....

Skrevet

Jeg synes han er søt jeg. Minner meg om Emil bare det er en sjarm i seg selv

Skrevet

Han er da vel ganske normal i utseendet han? Men jeg synes gutter er finest med kort hår jeg da. :o)

Skrevet

Syns han er søt jeg. Har burde fått laget en "midtskill" når håret begynner gå ned i øynene, da hadde han blitt en "kjekk kar" :-)

Skrevet

Han er jo kjempesøt, jo!Kan ikke vente at en femåring skal være pen, akurat, da. Sjarmerende med det lange håret, liker han jeg:-)

Skrevet

Jeg synes han har et søtt ansikt, men det måtte vel kunne gå an å klippe håret hans som en vanlig moderne guttunge...!?

På det bilde du henviste til, manglet han jo bare rosa kjole og lakksko...:)

Hilsen

Skrevet

Enig med annsarah. Han er ikke mye søt, men det kan han jo ikke noe for..

Kanskje MM ønska seg jente?

*ler hysterisk*

Skrevet

det er jeg helt enig i du...

syns ikke noen i kongefamilien er noe spesielt pene jeg...

Mette-Marit minner meg om ei dolledukke til tider...

Ari Behn er fysj å fy....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...