Gjest Honningsvåg Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Er kraftig imponert over å få svar på hva som helst her inne - og MYE Bedre svar enn bl.a. via Telenor. Så jeg prøver igjen: Jeg har Win 98 - og lurer på å å få win 2000 av flere grunner. Det jeg lurer på: Er det bare å stappe CD-plata som er med i pakken i pcen, installere og vips, så er win 2000 oppe og går med alle de programmer/spill/filer som jeg i dag har på maskinen? I det hele tatt - er det komplisert å installere win 2000 selv for en nokså uvitenhet som meg..? 0 Siter
citoyen Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Det aller beste er å gjøre en ren reinstallasjon. Men er du usikker så trenger du ikke gjøre det vanskeligere enn nødvendig i første omgang - ren reinstallasjon kan du evt. foreta når/hvis det dukker opp problemer. Så ja, det er bare å putte inn CDen og følge instruksene på skjermen/i boken - pass bare på at du velger oppgradering. Du finner helt sikkert detaljert trinnvis beskrivelse for henholdsvis nyinstallering og oppgradering i boken som følger med 2000-CDen. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Det er duket for alskens problemer, med drivere og opprinnelig grums fra 98 osv. Husk å ta sikkerhtskopi alle filer du ikke vil miste som vanlig, før du setter i gang. Du kan få melding om at det ikke lar seg gjøre å oppgradere av hundre årsaker, og da må du bruke en ny mappe, eller formatere og fullinstallere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.