MsSophie Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Årets julelotteri ble tradisjonen tro gjennomført i lunchen i dag. Overskuddet fra siste halvårs vin-lotterie ble brukt til å kjøpe inn en anseelig mengde fludium. Vi snakker om flere flasker cognac, akevitt og rødvin samt en drøss konfektesker levert på døra av mer eller mindre gjerrige underleverandører. Optimistisk svidde jeg av en 50 lapp i lodd.....men vant faen ikke en dritt.....null, zero, nix, nada...... Nå er jeg sur nå! God jul! 0 Siter
nick Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Dette er da ikke mindre enn forferdelig! Du har min dypeste medfølelse. Du skulle gjerne fått min Courvoisier XO som trøst, men den rekker nok ikke frem til jul. Sorry! 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Skrevet 23. desember 2002 Dette er da ikke mindre enn forferdelig! Du har min dypeste medfølelse. Du skulle gjerne fått min Courvoisier XO som trøst, men den rekker nok ikke frem til jul. Sorry! Men tanken var hvertfall fin;-) 0 Siter
nick Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Men tanken var hvertfall fin;-) Ja, og det var helt oppriktig tenkt. Fra en som ALDRI vinner noe som helst. Giblet betyr krås. Saus av kråsen. Sikkert godt. Parsnips er pastinakk. Det har jeg aldri prøvd. Cranberry er tranebær, og Brussel Sprouts betyr rosenkål. Dette blir godt. Dersom du lurer, så hører dette egentlig hjemme i kalkuntråden til SDD, men jeg gadd ikke trykke meg dit. God Jul! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Huff da, stakkaers deg. God jul, forresten :-) 0 Siter
Jane Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Fy faen, det er det verste jeg har hørt! Men ha ei god jul lell da, Såffi. :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Skrevet 23. desember 2002 Fy faen, det er det verste jeg har hørt! Men ha ei god jul lell da, Såffi. :-) ....ja, det er ille - men jeg begynner å komme meg nå, såvidt;-) God jul til deg også 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Skrevet 23. desember 2002 Huff da, stakkaers deg. God jul, forresten :-) God jul til deg også 0 Siter
Solsikke Skrevet 24. desember 2002 Skrevet 24. desember 2002 God jul MsSophie:) Håper du ikke hadde basert deg på å vinne da. Så du blir fri for både juleknask og juledrikke i jula ) 0 Siter
MsSophie Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Skrevet 24. desember 2002 God jul MsSophie:) Håper du ikke hadde basert deg på å vinne da. Så du blir fri for både juleknask og juledrikke i jula ) God jul Solsikke! Joda, jeg hadde basert meg på å vinne_noe! Men klok av skade, så har jeg kjøpt inn litt også;-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 24. desember 2002 Skrevet 24. desember 2002 God jul Solsikke! Joda, jeg hadde basert meg på å vinne_noe! Men klok av skade, så har jeg kjøpt inn litt også;-) Flott Da blir du i alle fall ikke helt fri. Håper du får en fin julefeiring ) 0 Siter
naiv Skrevet 24. desember 2002 Skrevet 24. desember 2002 Hm! Da har jeg bestemt at du i alle fall skal ha hell i kjærlighet heretter :-) God jul, MsSophie! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.