Gå til innhold

FU: Holder du i kjæresten din når det er glatt?

Anbefalte innlegg

Når jeg og kjæresten går ute, leier vi, men IKKE hvis det er glatte partier. Jeg setter jo særlig pris på om han vil leie/la meg holde i armen nettopp da, men han er redd at hvis jeg faller, faller han også!

Jeg mener det er sikrere å holde seg i hverandre, men han insisterer på å gå alene.

Jeg syns dette er pysete og lite galant, og er litt småsnurt på han. Selv sier han det ikke er noe å diskutere.

- Holder du i kjæresten din når det er glatt.....????

Fortsetter under...

Det hender, dersom hun tar tak i meg.

Hvis det er veldig glatt, jeg mener skikkelig holke eller glatt nysnø, så pleier jeg å sette meg på henne og skli på henne.

På den måten blir bare en av oss våt...

...og hun er jo uansett våt når hun går ved min side, så why not.

Hvis det er veldig glatt, jeg mener skikkelig holke eller glatt nysnø, så pleier jeg å sette meg på henne og skli på henne.

*fnis*

Annonse

*ler*

Trenger ikke. HAn tar et grepa tak i armen min også vandrer vi av gårde...:-)

Men typen din har helt rett, om en detter så detter den andre også.. Vi tryna så lange vi var utenfor et kjøpesenter... *rødme* Meg underst og han oppå... Flaut, ja...:-)

Ja, det gjør jeg.

Jeg er en skikkelig snublefot, mens han er veldig stødig, så det føles helt nødvendig for meg!

En skikkelig kavaler du har fått deg!!

Vi er forøvrig snublete av oss begge to, både han og jeg. Men det er ganske moro å tryne sammen da, syns nå jeg...

Trenger ikke. HAn tar et grepa tak i armen min også vandrer vi av gårde...:-)

Men typen din har helt rett, om en detter så detter den andre også.. Vi tryna så lange vi var utenfor et kjøpesenter... *rødme* Meg underst og han oppå... Flaut, ja...:-)

En skikkelig Mann skal ha et grepa tak i sin utkårede i slike tilfeller.

Og det med at dere begge to ramlet sammen, er jo bare morsomt! *knis*

- Begge to blir iallefall ikke skadet, èn lander mykt!

En skikkelig Mann skal ha et grepa tak i sin utkårede i slike tilfeller.

Og det med at dere begge to ramlet sammen, er jo bare morsomt! *knis*

- Begge to blir iallefall ikke skadet, èn lander mykt!

I dette tilfellet så går jeg rundt med DEN kulen i bakhuet,blåmerker på ryggen og han bare gliser og sier det var morsomt...:-)

Syntes visst han som var nisse på senteret også, holdt på og le seg i hjel...:-)

I dette tilfellet så går jeg rundt med DEN kulen i bakhuet,blåmerker på ryggen og han bare gliser og sier det var morsomt...:-)

Syntes visst han som var nisse på senteret også, holdt på og le seg i hjel...:-)

Hoohoohohoho!

Jeg kan ikke noe for det, men jeg syns det er så komisk når noen tryner.

Men er lei meg for at du slo på deg kuler og blåmerker altså.

Annonse

Jeg suger tak i ermet på mannen min så snart det fryser på ute! :-) Jeg synes det er lettere å holde fire føtter stabilt på beina, enn bare to. Så sammen står vi sikrere, for å si det sånn.

Han har ingenting i mot å være støttespiller på glattisen.

En skikkelig kavaler du har fått deg!!

Vi er forøvrig snublete av oss begge to, både han og jeg. Men det er ganske moro å tryne sammen da, syns nå jeg...

Hehe, også så underholdende for andre, da!

;o)

Ha en snublefri jul og et støtt nytt år!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...