kie Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Hvordan definerer du det å være en netloon? Har du opplevd en "netloon" selv? Hvordan reagerte du? 0 Siter
kie Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Skrevet 23. desember 2002 Hva er en netloon? Gærning på nettet? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Gærning på nettet? Åja... Det er flere av dem her på dol. 0 Siter
Amiga Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Åja... Det er flere av dem her på dol. Få høre på mail! :-) 0 Siter
kie Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Skrevet 23. desember 2002 Åja... Det er flere av dem her på dol. Hva mener du skiller dem fra resten av dolerne? Og hvordan forholder du deg til dem dersom du kommer i kontakt med dem. F.eks. i diskusjonstråder her eller på mail. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Få høre på mail! :-) Nei, det vil jeg ikke si 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Hva mener du skiller dem fra resten av dolerne? Og hvordan forholder du deg til dem dersom du kommer i kontakt med dem. F.eks. i diskusjonstråder her eller på mail. "Hva mener du skiller dem fra resten av dolerne?" Jeg tror at de aller aller fleste dolerene er vanlige mennesker med normale liv. De ustabile er selvsagt de som lyver, er andre personer på nettet, skriver her med 5 forskjellige nick og 5 forskjellige personligheter, osv. Disse er ustabile og åpenbart ikke normale. "Og hvordan forholder du deg til dem dersom du kommer i kontakt med dem. F.eks. i diskusjonstråder her eller på mail." Jeg kommer ikke i kontakt med dem på mail. Jeg gir ikke ut min mailadresse til disse idiotene, ei heller drar jeg dem inn på msn. Jeg oppfører meg mot dem som mot alle andre. 0 Siter
Solsikke Skrevet 24. desember 2002 Skrevet 24. desember 2002 Jeg aner ikke hva netloons er, men så forklaringa de til SDD. Jeg har ikke møtt noen slike, så derfor vet jeg ikke hvordan disse ter seg på nett. Tror ikke jeg ville ha oppført meg annerledes mot dem enn de andre jeg har kontakt med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.