Gå til innhold

ehh...kor kan eg få tak i juletre i morra?

Anbefalte innlegg

eg skulle ha mitt første juletre i år, tenkte eg. eit LITE eit, ettersom leiligheta er lita, mengden pynt er minimal, og 4 katter er i huset.

men da eg skulle kjøpe eit i ettermiddag, var det berre store å få. eg gikk langt og lenger enn langt, men fann igrunnen berre det eine stedet der dei solgte juletrær, nemlig ved statoil på kiellands plass.

er det nokon som veit om steder det selges juletre i byen?

Fortsetter under...

Hei Neuni,

De har et stort ett nede i sentrum, og det er ferdig pyntet også... Kan du ikke bare ta toppen av det? Kapp av slik at det passer hjemme hos deg. ;-)

Ønsker deg og dine en fortreffelig ferie, og et godt nyttår.

*klem*

hehe...ja, eg stod og kikka på det - og eg såg på alt anna som ligna trær også, og vurderte sjansene mine for å pelle av pynten og stikke før nokon fikk tenkt seg om. eg var faktisk så til dei grader oppsatt på trær at eg kasta lange blikk etter nokre sammenslåtte parasoller ved tinghuset...hehe

god jul(eferie) og godt nytt år til deg også :)

*klem*

Gjest ikke undertegnet

Kjøp deg et lite i kunsstoff - så har du til neste år også, og neste og....

Faktisk så er de nye kunstjuletrærne veldig fine.

Vi har hatt i flere år vi, og er veldig fornøyde. Slipper å fly gatelangs også!

Vi har et stort i stua og et par små. De små oppbevarer vi ferdig pynta. Tar det ut og blåser av støvet med en hårføner. De større drar jeg ut i snøen hvis det er snø, eller så kan du skylle det av i dusjen år om annet for å fjerne støv. Tenk så deilig å slippe alle disse krypa som de sier følger med juletrærne inn.

Kjøp deg et lite i kunsstoff - så har du til neste år også, og neste og....

Faktisk så er de nye kunstjuletrærne veldig fine.

Vi har hatt i flere år vi, og er veldig fornøyde. Slipper å fly gatelangs også!

Vi har et stort i stua og et par små. De små oppbevarer vi ferdig pynta. Tar det ut og blåser av støvet med en hårføner. De større drar jeg ut i snøen hvis det er snø, eller så kan du skylle det av i dusjen år om annet for å fjerne støv. Tenk så deilig å slippe alle disse krypa som de sier følger med juletrærne inn.

eg såg nokre sånne, men......njææ.. ;) gammel vane osv...liker lukta.. og andre gode argumenter :)

småkryp? kattene spiser opp dei ;)

Annonse

Ta en spasertur ut i Maridalen, med tom ryggsekk på og en skarp kniv eller lita øks gjemt på innerlomma:-) Der ute finner du sikkert en grantopp du kan kutte ned og ta med heimatt!

se se - konstruktivt forslag :)) men - det er KALDT!! brrrrr....holdt på å fryse låra av meg da eg var ute og jakta på ærlig vis istad....

vel, vi får no sjå kva morgondagen - og evt andre dolere - bringer.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...