Gjest jform Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Jeg har en del problemer jeg ikke klarer å rette opp. tenkte derfor jeg skulle prøve å installere windows på nytt. Noen som har en "oppskrift" på dette til meg? 0 Siter
citoyen Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 http://www.datavakten.no/support/programvare/html/1133.shtml For å bli kvitt problemene må du som regel kjøre en ren reinstallasjon, dvs formatere først. Da må du huske å ta kopi av alle ting du vil ta vare på (dokumenter, mail, adressebok etc.), fordi alt vil bli slettet ved formatering. 0 Siter
citoyen Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Lag en oppstartdiskett. Ikke nødvendig, dersom maskinen kan starte fra CD-ROM. Og maskinen skal være -veldig- gammel for å ikke kunne det. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. desember 2002 Skrevet 23. desember 2002 Ikke nødvendig, dersom maskinen kan starte fra CD-ROM. Og maskinen skal være -veldig- gammel for å ikke kunne det. OK he-he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.