Gjest Li3 Skrevet 24. desember 2002 Skrevet 24. desember 2002 Hei! Leker med tanken på å ta en piercing ovenfor munnen på den ene siden eller under underleppa. Det er to ting jeg er redd for: 1) Er det veldig vondt? 2) Vil det bli "hull" eller stygge arr? Man blir jo sikkert lei piercingen etter en stund, så det er jo greit å vite hva man risikerer, før man setter inn noe sånt. Noen som har erfaringer eller tips? 0 Siter
Dronninga Skrevet 24. desember 2002 Skrevet 24. desember 2002 HAr hatt piercing i underleppa og to i overleppa (+div.andre steder) JA, det blir hull og arr etter en piercing. Spørs jo selvsagt hvor lenge du har hatt denfør du tar den ut etc, men det vil uansett bli hull der. 0 Siter
Mistera Skrevet 24. desember 2002 Skrevet 24. desember 2002 Jeg hadde piercing under leppa i 4 år. Ikke noe stygt arr bare et lite hull som nesten ikk vises.. MEN så har bakstykket som er flatt gnagd vekk tannkjøttet på to av tennene mine og jeg kan kansje miste de to tennene (de er løse) jeg anbefaler det ikke, men på overleppa nesten vedsiden av nesa sa tannlegen at var den beste plassen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.