Gå til innhold

Hva fikk du i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kabel? Til hva?

Jeg fikk penger, rundt 3000 kr (bl.a. 3 innrammede 200-lapper).

Marsipangris på 1 kg

Blyanttegnig av et polsk seilskip for fulle seil (den ble seilskipsentusiasten Sofline fryktlig glad for)

Gavekort på CD og en CD (Woman IV)

Ullskjerf

Flere gamle bøker bestemor hadde funnet i bokhylla (bl.a. "rettigheter og lover for bileieren" fra 1974)+en ny bok

2. juledag kommer tanten min med familien på julebesøk, og da holder vi julaften igjen. Det blir nemlig ikke ordentlig jul hvis vi ikke får pinnekjøtt en dag for noen av oss, og så utvekseler vi gaver med min tantes familie og de blir nok fullt gavestyr igjen.

4-pin to 6-pin FireWire cable. Godt det var noen som vågde å spørre. De andre trodde sikkert at jeg snakket om en organisk kabel, men så store personlighetsforstyrrelser har jeg ikke greid å utvikle. Enda.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

4

• Jane

3

• nick

3

• Sofline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fikk flere ting fra ønskelista mi! :-)

Av mannen min fikk jeg ny dyne, en ulldyne som er bare KNALLGOD! :-)

Ellers fikk jeg blant annet en ny Braun elektrisk tannbørste, samt noe kontanter, men også to-tre andre ting fra ønskelisten min. Jeg er godt fornøyd med jula i år, jeg:-)

Skrevet

4-pin to 6-pin FireWire cable. Godt det var noen som vågde å spørre. De andre trodde sikkert at jeg snakket om en organisk kabel, men så store personlighetsforstyrrelser har jeg ikke greid å utvikle. Enda.

Det er da bra... he he he:-)

Skrevet

En kabel? Til hva?

Jeg fikk penger, rundt 3000 kr (bl.a. 3 innrammede 200-lapper).

Marsipangris på 1 kg

Blyanttegnig av et polsk seilskip for fulle seil (den ble seilskipsentusiasten Sofline fryktlig glad for)

Gavekort på CD og en CD (Woman IV)

Ullskjerf

Flere gamle bøker bestemor hadde funnet i bokhylla (bl.a. "rettigheter og lover for bileieren" fra 1974)+en ny bok

2. juledag kommer tanten min med familien på julebesøk, og da holder vi julaften igjen. Det blir nemlig ikke ordentlig jul hvis vi ikke får pinnekjøtt en dag for noen av oss, og så utvekseler vi gaver med min tantes familie og de blir nok fullt gavestyr igjen.

Undertøy og en sånn boks man vrir på et håndtak og så spiller den PinkPanter-melodien.

Skrevet

Jeg fikk min etterlengtede gamecube (som jeg dessverre må dele sammen med de andre i heimen) Ja, også fikk jeg en konfekteske da...og sannelig blir jeg nødt til å dele den også med figurene jeg bor sammen med.

Også fikk jeg noe greier som jeg ikke veit hva er. Det har jeg lagt bort i skapet, og jeg tar det frem når noen skal arrangere loppemarked.

Skrevet

Nytt ur! Calvin Klein i gullduble. Var så pen atte! :o) 2 dvd'er, noe kjøkkenting som jeg hadde ønsket meg og noe hyllefyll som jeg ikke hadde ønsket meg. :o)

Skrevet

Jeg fikk min etterlengtede gamecube (som jeg dessverre må dele sammen med de andre i heimen) Ja, også fikk jeg en konfekteske da...og sannelig blir jeg nødt til å dele den også med figurene jeg bor sammen med.

Også fikk jeg noe greier som jeg ikke veit hva er. Det har jeg lagt bort i skapet, og jeg tar det frem når noen skal arrangere loppemarked.

he he, det fikk jeg også. Noe helt besynderlig, som overhodet ikke passer inn her...

Det havner også i skapet i påvente av et kommende loppemarked.

Skrevet

Jeg fikk blant annet skøyter, noe jeg gleder meg ordentlig til å bruke flere ganger.

Foreløpig er de kun testet på isen rett borte på fotballbanen i nabolaget...men uansett hvordan isen var, følelsen av å stå på skøyter igjen var herlig! Har mange gode skøyteminner fra tidligere år.

Faktisk er det 12 år siden jeg sto på skøyter sist...

Skrevet

Jeg fikk en fiskestang. En mega stor en :-)

Jeg fikk gavekort på til sammen 1300 kroner.

Og så fikk jeg lys, bodylotion og dusj sepe.

Jeg er kjempefornøyd!

Mvh

Skrevet

Steroannlegg,2 gavekort, luktelys, varmeteppe, masse fra Body Shop, julepynt, kalender, vinflasker, servietter.

Skrevet

En kabel er kanskje kjekk å ha... ;-)

Selv fikk jeg brødbakemaskin fra muttern... og det ønsket jeg meg. Forøvrig var det endel småting som ikke gjør livet verken lettere eller rikere, men kanskje morsommere...

God jul!

Skrevet

En skitkul regnbuefarget strikkagenser fra Scorpius, strikkajakke med bonderomantisk mønster, hardangerbestikk (kakespade), penger til digitalkamera, noen kg. sjokolade, soppbok...

Skrevet

Ingen jeg kjenner har kommet hit, og da blir det kjedelig. Kanskje jag skulle søke om å bli overflyttet til det andre stedet ? Dit skal alle jeg kjenner.

Nååå... Du får sikkert selskap utpå nyåret. Det er flere som leker med dynamitt på disse tider har jeg hørt.

Skrevet

Nååå... Du får sikkert selskap utpå nyåret. Det er flere som leker med dynamitt på disse tider har jeg hørt.

Jeg holdt på å skrive "leker med varmen", men den var litt stygg (for det brenner jo både her og der)... Men nå har jeg jo sagt det allikevel. Jeg og min makabre humor greier ikke dy seg, nemlig.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

I himmelen ? Fra DOL ?

Nei det tror jeg ikke noe på, her finnes ingen englekandidater, selv om de øver på harpespill med eggeskjærer'n :-)

Skrevet

Jeg fikk en kjempestilig brødrister og et nydelig armbånd av kjæresten, og det ble jeg utrolig glad for!

Var redd han ville holde fast på å ikke kjøpe gave, men han skulle kanskje bare tøffe seg litt...?

Uansett, brødrister er et godt tegn :-) Han er avhengig av rista brød, så dette må bety mer besøk på meg framover ;-)

Skrevet

jeg fikk ny bil av faren min!

tyyypisk han og måtte gi sånt..

Skrevet

Bor ikke du sammen med en tiåring og en treåring da?

Lett å skvise dem vekk fra gamecuben vettu..

Skrevet

Bor ikke du sammen med en tiåring og en treåring da?

Lett å skvise dem vekk fra gamecuben vettu..

Selvfølgelig er det lett å skvise vekk 3 og 10-åringen, det er verre med 43-åringen (eller hvor gammel han er...jeg har kommmet ut av tellinga).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...