Gjest smulan Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Selvfølgelig er det lett å skvise vekk 3 og 10-åringen, det er verre med 43-åringen (eller hvor gammel han er...jeg har kommmet ut av tellinga). Okidoki, trodde du og samboeren hadde gjort det slutt jeg. My mistake, sorry.. 0 Siter
Jane Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Okidoki, trodde du og samboeren hadde gjort det slutt jeg. My mistake, sorry.. Slæpp åff, smulan. Vi gjorde det jo...eh...slutt, men jeg syntes det var så kjedelig å være aleine, så jeg dro han hjem igjen. 0 Siter
Melaisa Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 En keramikkvase som min mor har laget, øredobber og en brosje i tinn, en julepyntfigur (en sånn fin en), kunstglass, parfyme, ullsokker, konfekt, et julehefte og penger/gavekort. Ser i tråden her at det er mange som får aaalfor mye. Så snille kan de da vel ikke være..? 0 Siter
Gjest smulan Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Slæpp åff, smulan. Vi gjorde det jo...eh...slutt, men jeg syntes det var så kjedelig å være aleine, så jeg dro han hjem igjen. Å så koselig! Alltid fint å høre om gjennfunnet kjærlighet ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.