Gå til innhold

Fabrikkering av innlegg, årsak og intensjoner

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva slags menneske som utgir seg for en 12 år gammel gutt eller 14 år gammel jente. At det er voksne kan man tydelig se på vokabularet og formuleringene som klart ikke kommer fra barn, men godt voksne. Ord som f eks "artikulering" er for voksent ord å bruke riktig.

Ja, blant annet..

Fortsetter under...

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

33

• SierDuDet

21

• Zirine

10

• Sofline

7

Gjest ooooooooops

Seksuelle årsaker? Jeg skummet bare raskt gjennom det du skrev, så jeg jeg aner ikke hva du snakker om.

Det beste man kan gjøre er vel egentlig å drite i å svare de som åpenbart figurerer med et falskt nick, noe jeg skal begynne med.

Man kan starte med å ikke lenger svare folk som kaller seg Ooooooooooops, eller lignende.

God jul!

'Falskt nick'. Hvordan skal du vurdere hvilke som er falske da. 'Ikke undertegnet' er ikke godtatt av det. Nå er heller ikke 'ooooooooops' det. hvorfor ikke? Fordi det jeg skriver ikke var i tråd med dine meninger.

Da skjønner jeg. Du tror det er DU som skal ha et eget godkjenningsystem (som du styrer) over hvilke nick som er lov.

Da må altså ikke 'oooooooops' brukes hvis jeg vil ha svar. Har jeg forstått riktig?

Kan du liste opp de andre av nicka våre som ikke 'er lov' med det samme så hadde det vært fint.

Jeg vet ikke hva slags menneske som utgir seg for en 12 år gammel gutt eller 14 år gammel jente. At det er voksne kan man tydelig se på vokabularet og formuleringene som klart ikke kommer fra barn, men godt voksne. Ord som f eks "artikulering" er for voksent ord å bruke riktig.

"Ord som f eks "artikulering" er for voksent ord å bruke riktig"

Det er ikke ord man ser det på, men setningsoppbygningen.

Sjekker man litt så er det ikke vanskelig å se at flere av de etterhvert etablerte nickene her er framført av samme person.

Ja, jeg har ofte lite å gjøre på jobben så jeg sjekket litt.

God jul!

'Falskt nick'. Hvordan skal du vurdere hvilke som er falske da. 'Ikke undertegnet' er ikke godtatt av det. Nå er heller ikke 'ooooooooops' det. hvorfor ikke? Fordi det jeg skriver ikke var i tråd med dine meninger.

Da skjønner jeg. Du tror det er DU som skal ha et eget godkjenningsystem (som du styrer) over hvilke nick som er lov.

Da må altså ikke 'oooooooops' brukes hvis jeg vil ha svar. Har jeg forstått riktig?

Kan du liste opp de andre av nicka våre som ikke 'er lov' med det samme så hadde det vært fint.

"Da må altså ikke 'oooooooops' brukes hvis jeg vil ha svar. Har jeg forstått riktig?"

Du må skrive med hvilket nick du vil, men dette er det siste svaret du får av meg.

Nei, det er ikke fordi du ikke er enig med meg, og etter svarene dine å bedømme så ser det ikke engang ut som om du leste det jeg skrev i diskusjonen med Dorthe, eller så leste du det og forsto det ikke.

Bibi.

Da var i såfall jeg veldig tidlig voksen. Husk at du ikke kan dra alle over én kam...

Gjest ooooooooops

"Da må altså ikke 'oooooooops' brukes hvis jeg vil ha svar. Har jeg forstått riktig?"

Du må skrive med hvilket nick du vil, men dette er det siste svaret du får av meg.

Nei, det er ikke fordi du ikke er enig med meg, og etter svarene dine å bedømme så ser det ikke engang ut som om du leste det jeg skrev i diskusjonen med Dorthe, eller så leste du det og forsto det ikke.

Bibi.

'Siste svaret du får fra meg'

Det vet jo ikke du noe om! Om du kanskje svarer meg en annen gang. Bruker jeg et annet nick så svarer du like herlig.

Det er jo DET som er det komiske med hele denne diskusjonen om HVA som er anonymt og ikke. *S*

Er vel en dritt hvem som 'er' nicket. Hele DOl skal jo være anonym.

Dette på 'åpent' er en LEK.

Anonymt eller ikke.

Og ikke bry deg med å svare. For dette leser du jo ikke. Hehe.

Annonse

'Siste svaret du får fra meg'

Det vet jo ikke du noe om! Om du kanskje svarer meg en annen gang. Bruker jeg et annet nick så svarer du like herlig.

Det er jo DET som er det komiske med hele denne diskusjonen om HVA som er anonymt og ikke. *S*

Er vel en dritt hvem som 'er' nicket. Hele DOl skal jo være anonym.

Dette på 'åpent' er en LEK.

Anonymt eller ikke.

Og ikke bry deg med å svare. For dette leser du jo ikke. Hehe.

Jeg får gi deg det inn med teskje en siste gang:

Det er ikke deg jeg ikke nødvendigvis kommer til å svare. Kanskje jeg kommer til å svare deg under nicket Ulv, Naiv eller Lion.

Poenget er at jeg ikke lenger gidder å diskutere med folk som åpenbart har et annet nick her, men som ikke tør å stå for diskusjonene de blander seg inn i, med sitt egen nick.

Redd for riper i lakken?

Kanskje jeg en gang svarer deg på psykiatriforumet når du spør om noe sensitivt og kaller deg Ikke Undertegnet.

Forstår du forskjellen?

Nei, jeg forventet ikke at du gjorde det. Du leste jo åpenbart ut av innlegget mitt at jeg ikke engang ville _lese_ det du skrev, så noe forvirret er du åpenbart.

Jeg håper det skyldes for mye Cognac, og ikke at du er edru når du svarer nå. For din skyld.

Ha en fortsatt god jul, og vær mer forsiktig med flaska de nærmeste dagene.

Bibi, for godt.

Gjest ooooooooops

"Hva er galt med det? Er det ikke innholdet som er det viktigste, og ikke hvem som skriver det?"

Nettopp det Ulv påpeker over her. At svært mange av innleggene her er bullshit fra noen som har lite å gjøre.

Vi kan snu litt på spørsmålet: Hva er poenget med å skrive med flere nick? F.eks. hvis jeg begynner å bruke andre nick. Hva er poenget? Er det for ikke å få "riper" i SierDuDet nicket mitt? Riper i et i utgangspunktet anonymt nick?

Hva er poenget med det?

Ja, det er det som er poenget. Jeg vil absolutt ikke få riper i det 'pene' nicket mitt.

Ripene er så vanskelige å få bort.

Derfor er det kjekt å ha et tullenick. Du tuller under samme nicket som du er alvorlig. Det er slik du løser det.

Jeg er nok personlighetsspaltet. I tillegg er jeg dum. Disse to tingene er jo i seg selv grunn god nok til å ha flere nick.

Er nok flere enn meg som har slike grunner her inne.

Ellers ville alle brukt samme nicket hele tiden.

Egentlig kan dere tenke litt over hvorfor de som bruker et fast nick hele tiden er i mindretall. DE er i mindretall. Men de roper høyest om at det er de som 'har rett'.

Det er jo litt rart.

Ulv I Faarikaal

"Ord som f eks "artikulering" er for voksent ord å bruke riktig"

Det er ikke ord man ser det på, men setningsoppbygningen.

Sjekker man litt så er det ikke vanskelig å se at flere av de etterhvert etablerte nickene her er framført av samme person.

Ja, jeg har ofte lite å gjøre på jobben så jeg sjekket litt.

God jul!

Jeg mente ikke bare ord, men bruken av de i riktig sammenheng.

Fortsatt God Jul !

Jeg mente ikke bare ord, men bruken av de i riktig sammenheng.

Fortsatt God Jul !

Jeg forstår hva du mente, men enhver idiot kan slå opp i en synonymordbok for å briljere med et fremmedord eller ti.

Enhver idiot kan derimot ikke bygge opp en setning korrekt, og det er langt vanskeligere å skulle legge om hele sin skrivemåte for å "lure" folk. Det holder ikke å glemme et komma, noen punktumer, store bokstaver eller noen doble konsonanter.

Det er dette man lettest kjenner igjen folk på. Vi har trossalt alle vår måte å skrive på. Satt litt på spissen så blir det nesten som fingeravtrykk, selv om vi faktisk skriver via nettet.

Gjest anonymgråmus

Også så har vi de som anonymt hetser sitt vanlige nick for å vinne sympati og å henge ut et annet nick som mobberen. ofte skrivd slik at andre kobler det med en krangel "mobber" og "offer" har hatt tideligere. d er skummelt hvordan noen klarer å sette opp nesten et helt forum mot enkelte "mobbere".

Gjest brukernr45

"Folk må bytte nick så mye de vil for min del, jeg forstår bare ikke poenget med det, og synes ikke lenger dol er hva det var. "

Det har jo alltid vært slik at folk har operert med flere nick. Selv synes jeg det er bedre nå enn det har vært på en stund, mer seriøst, ikke så mange standard-spørsmål og gjentagelser, og ikke så mange "sludre"-tråder som det var for en liten tid tilbake.

Men det kommer jo selvsagt an på hva man er ute etter.

Enig med du! :))

Annonse

"F eks hva man oppnår med å være ekkel mot en anonym person."

Og enda viktigere: Hva man oppnår ved å være ekkel SOM en anonym person.

Det forundrer meg aldri at folk tror man tar seg nær av hva en person som kaller seg "ikke undertegnet" eller lignende, sier.

Men de som slenger dritt anonymt tror av en eller annen grunn det.

Den eneste kritikken jeg tar til etterretning er kritikk fra nick jeg "respekterer", og selvsag ikke nick jeg knapt har sett tidligere.

Noen tar seg nok litt nær av det, tror jeg.

Selv har jeg i det siste opplevd å bli kalt "HORE", dårlig mor og man har ønsket meg tvillinger i neste svangerskap så i allefall to av barna mine har samme far...

I tillegg er jeg en kynisk, mobber, løpejente for mobbere, dum osv.

Det som sies er en ting. Jeg VET jo hva som er sant. At det er skrevet av anonyme, synes jeg er litt guffent. Man får følelsen av å fekte i blinde. Mulig det er bedre å ignorere anonyme drittinnlegg..

Jeg har mye mer respekt for de som sier hva de mener og står for det ved å bruke nicket sitt. Jeg trenger heller ikke å være enig med noen for å "ha sansen for" akkurat den personen.

Det siste var at en tulling utga seg for å være Retz da h*n overhøvla meg. Den var heldigvis ganske lett å gjennomskue, da ;-)

Noen tar seg nok litt nær av det, tror jeg.

Selv har jeg i det siste opplevd å bli kalt "HORE", dårlig mor og man har ønsket meg tvillinger i neste svangerskap så i allefall to av barna mine har samme far...

I tillegg er jeg en kynisk, mobber, løpejente for mobbere, dum osv.

Det som sies er en ting. Jeg VET jo hva som er sant. At det er skrevet av anonyme, synes jeg er litt guffent. Man får følelsen av å fekte i blinde. Mulig det er bedre å ignorere anonyme drittinnlegg..

Jeg har mye mer respekt for de som sier hva de mener og står for det ved å bruke nicket sitt. Jeg trenger heller ikke å være enig med noen for å "ha sansen for" akkurat den personen.

Det siste var at en tulling utga seg for å være Retz da h*n overhøvla meg. Den var heldigvis ganske lett å gjennomskue, da ;-)

Drit i dem, Kie. De blir for dumt å høre på hva alle disse idiotene skriver.

Se nedover tråden her nå. Flere anonyme nick melder seg på og støtter opp om det ooooooooooops skrev til meg. Sansynligvis er det Oooooooooops hele gjengen. Alternativet er jo at de er redd for meg, og derfor ikke tør å si hva de mener med nicket sitt. Det er isåfall sterkt, og jeg vet ikke hvilket av alternativene jeg finner mest morsomt :)

Men du... jeg hang meg opp i det her:

"Det siste var at en tulling utga seg for å være Retz da h*n overhøvla meg."

Eh... en ting er å bli lurt på nettet, Kie, men neste gang du lar noen feie over deg så lukk opp øynene.

Kanskje det er den virkelig Retz neste gang.

Jeg er for øvrig sjokkert over at du har lesbiske tendenser. Det hadde jeg aldri trodd om deg. Ikke om Retz heller, faktisk :)

Menmen... du får ha en fortsatt fin jul med alle dine små :)

Se nedover tråden her nå. Flere anonyme nick melder seg på og støtter opp om det ooooooooooops skrev til meg. Sansynligvis er det Oooooooooops hele gjengen. Alternativet er jo at de er redd for meg, og derfor ikke tør å si hva de mener med nicket sitt. Det er isåfall sterkt, og jeg vet ikke hvilket av alternativene jeg finner mest morsomt :)

Eh... en ting er å bli lurt på nettet, Kie, men neste gang du lar noen feie over deg så lukk opp øynene.

Jeg er for øvrig sjokkert over at du har lesbiske tendenser. Det hadde jeg aldri trodd om deg. Ikke om Retz heller, faktisk :)

*LOL*

Mente "overhøvling" i en annen forstand, da.

Men du mener jeg bør unngå å flykte til Retz ved neste tragedie hos svigers? At hun bare er ute etter en ting? *sjokkert*

Tror nok det som gjør at jeg har erta på meg en del har å gjøre med et visst utskjelt forum jeg driver. I enkeltes øyne sier det visstnok endel om mine omsorgsevner.

I tillegg har visst Retz og jeg erta på oss enkelte mammaforumbrukere.(Mest Retz, selvsagt! ;-) Hun har jo fått en 51 siders tråd om seg og hvor fæl hun er.)

Der er det til tider stor forskjell på et sukkersøtt nick og hva de skriver anonymt.

La også merke til den diskusjonen du hadde lenger nedi her. Godt sagt!

God jul og godt nytt år til deg også!

Håper du blir på DOL :-)

Ulv I Faarikaal

På seksualitet-forumet er kanskje 40% av innleggene "ekte".

Bryr meg egentlig ikke om fabrikerte innlegg, tror personen som skriver slikt kjeder seg. Spesielt han med nicket "mislykket" burde få seg en hobby.

Mislykket, er det han med tarmsex'en ?

Gjest ooooooooops

-alle disse idiotene-

Dette er typisk deg, SDD. Alle -de andre- er idioter, dumme eller andre lignende nedlatende karakteristikker.

Nå må du ha blitt paranoid også. Overmistenksom. I denne tråden har jeg faktisk bare brukt et av nickene mine 'oooooooops', mens du fucker opp stemningen her ved å mistenke at alle de som har svart meg, og kanskje til og som skriver under andre nick.

At du tror det er jo beviset for at du ikke er så flink til å vurdere setningsoppbygging og lignende som det du påstår. Hadde du vært så sikker på dette, så hadde du jo nettopp sett AT det var forskjellige personer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...