Gå til innhold

Fabrikkering av innlegg, årsak og intensjoner

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

-alle disse idiotene-

Dette er typisk deg, SDD. Alle -de andre- er idioter, dumme eller andre lignende nedlatende karakteristikker.

Nå må du ha blitt paranoid også. Overmistenksom. I denne tråden har jeg faktisk bare brukt et av nickene mine 'oooooooops', mens du fucker opp stemningen her ved å mistenke at alle de som har svart meg, og kanskje til og som skriver under andre nick.

At du tror det er jo beviset for at du ikke er så flink til å vurdere setningsoppbygging og lignende som det du påstår. Hadde du vært så sikker på dette, så hadde du jo nettopp sett AT det var forskjellige personer.

Dette er kaos, jeg tror jeg skal vurdere som SDD å forlate forumet. Dessuten har jeg mye annet å gjøre.

Du kan smykke deg med å være en av årsakene, snart er du vel alene her, og kan herje så mye du vil.

Fortsatt God Jul.

Fortsetter under...

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

33

• SierDuDet

21

• Zirine

10

• Sofline

7

Gjest ooooooooops

-alle disse idiotene-

Dette er typisk deg, SDD. Alle -de andre- er idioter, dumme eller andre lignende nedlatende karakteristikker.

Nå må du ha blitt paranoid også. Overmistenksom. I denne tråden har jeg faktisk bare brukt et av nickene mine 'oooooooops', mens du fucker opp stemningen her ved å mistenke at alle de som har svart meg, og kanskje til og som skriver under andre nick.

At du tror det er jo beviset for at du ikke er så flink til å vurdere setningsoppbygging og lignende som det du påstår. Hadde du vært så sikker på dette, så hadde du jo nettopp sett AT det var forskjellige personer.

skulle være:

...som svarer meg, og kanskje til og med er enige med meg, mistenker du for å være meg som skriver under anre nick.

Du skjønte sikkert meningen bak det.

Noen tar seg nok litt nær av det, tror jeg.

Selv har jeg i det siste opplevd å bli kalt "HORE", dårlig mor og man har ønsket meg tvillinger i neste svangerskap så i allefall to av barna mine har samme far...

I tillegg er jeg en kynisk, mobber, løpejente for mobbere, dum osv.

Det som sies er en ting. Jeg VET jo hva som er sant. At det er skrevet av anonyme, synes jeg er litt guffent. Man får følelsen av å fekte i blinde. Mulig det er bedre å ignorere anonyme drittinnlegg..

Jeg har mye mer respekt for de som sier hva de mener og står for det ved å bruke nicket sitt. Jeg trenger heller ikke å være enig med noen for å "ha sansen for" akkurat den personen.

Det siste var at en tulling utga seg for å være Retz da h*n overhøvla meg. Den var heldigvis ganske lett å gjennomskue, da ;-)

Hei Kie,

Du skriver: "så i allefall to av barna mine har samme far..."

Jeg rister bare på hodet av folk som skriver slikt, Kie. (Vi andre her lurer jo *egentlig* på om alle barnene dine har samme mor! *lol* ;-) )

Kie - du er en person som man virkelig respekterer her inne. Du fremstår som både vis, og med stor medmenneskelighet og hjerterom (samt usedvanlig glad i barn! *s* (beklager, kunne ikke dy meg!)).

Ønsker deg en fortreffelig jul (det som er igjen av den), og et flott nytt år for deg og dine. Håper du skriver mye her, fordi det er alltid interessant å lese det du skriver.

Alt vel, og pass på deg selv.

*klem*

"Ord som f eks "artikulering" er for voksent ord å bruke riktig"

Det er ikke ord man ser det på, men setningsoppbygningen.

Sjekker man litt så er det ikke vanskelig å se at flere av de etterhvert etablerte nickene her er framført av samme person.

Ja, jeg har ofte lite å gjøre på jobben så jeg sjekket litt.

God jul!

Kan du si meg hvilke nick som er utført av en og samme person? Så vet jeg hvilke jeg skal lese mer seriøst enn andre...

Innbilder deg? Å nei da!

Jeg kan til og med nevne navn (eller nick da..)

Nicket som kaller seg vin skriver om så mye tull som hun skal ha opplevd, at jeg finner det fullstendig usannsynlig.

At mennesker kan ha opplevd det hun skriver om, ja det tror jeg selvsagt.. Men at man forteller om det her inne? Nope..

Hvorfor skulle hun ikke skrive om det her inne da..? Ingen som vet hvem hun er uansett.

Mislykket, er det han med tarmsex'en ?

Svarer jeg siden jeg bare sitter å daffer uansett.

Mislykket er han som sitter å bærer seg over det meste og aldri har hatt sex, men som gjerne kommer med "gode" råd til andre - reneste eksperten på samliv osv.

Påstår han har 50 i IQ og ser helt håpløs ut og at han ikke får napp selv om han er snill.

Hvis denne skapningen er ekte er personligheten i seg selv så til de grader frastøtende, at man ikke trenger å se vedkommende for å få lyst til å holde avstand. I tillegg var han enda verre før - så dumt at det hele er nærmest tragikomisk.

Allikevel oser det igjennom at her er det en person som sitter å har det veldig gøy, virkelig er en vandrende fiasko eller en fast doler som lider av manisk depresjon. Han er mislykket i ned perioden og ****** høyt der oppe.

Har en formening om hvem det er, men det kan være det samme. Skrivemåten er så gjennomført bra/dårlig, at det kun er nye dolere og "frelsere" som går på vedkommende.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Svarer jeg siden jeg bare sitter å daffer uansett.

Mislykket er han som sitter å bærer seg over det meste og aldri har hatt sex, men som gjerne kommer med "gode" råd til andre - reneste eksperten på samliv osv.

Påstår han har 50 i IQ og ser helt håpløs ut og at han ikke får napp selv om han er snill.

Hvis denne skapningen er ekte er personligheten i seg selv så til de grader frastøtende, at man ikke trenger å se vedkommende for å få lyst til å holde avstand. I tillegg var han enda verre før - så dumt at det hele er nærmest tragikomisk.

Allikevel oser det igjennom at her er det en person som sitter å har det veldig gøy, virkelig er en vandrende fiasko eller en fast doler som lider av manisk depresjon. Han er mislykket i ned perioden og ****** høyt der oppe.

Har en formening om hvem det er, men det kan være det samme. Skrivemåten er så gjennomført bra/dårlig, at det kun er nye dolere og "frelsere" som går på vedkommende.

Det er ikke lett å like patetiske mennesker, les ynkelige. Jeg vet det kan være en psykisk lidelse, men at andre skal være med ned i deres avgrunn er for mye forlangt. Jeg har sett friske mennesker slites ned av psykiatriske pasienter og deres behov for omsorg.

Kan du si meg hvilke nick som er utført av en og samme person? Så vet jeg hvilke jeg skal lese mer seriøst enn andre...

Han kan ikke være sikker, men "i gamle dager kunne man sjekke" - hvis man gadd å ta seg bryet. Det går ikke lenger, men etterhvert som man har vært her noen år, ser man ganske ofte på skrivestilen at aha, javel det er den i en annen forkledning ja.

Hele dol er blitt en eneste stor møkkahaug med feige moroklomper - med brilliante unntak selvsagt, men.....

Takke meg til en real krangel med et godt gammelt nick. Dem blir det desverre færre og færre igjen av - meg selv inkludert.

Lite givende hele dol, så intet tap for min del.

Han kan ikke være sikker, men "i gamle dager kunne man sjekke" - hvis man gadd å ta seg bryet. Det går ikke lenger, men etterhvert som man har vært her noen år, ser man ganske ofte på skrivestilen at aha, javel det er den i en annen forkledning ja.

Hele dol er blitt en eneste stor møkkahaug med feige moroklomper - med brilliante unntak selvsagt, men.....

Takke meg til en real krangel med et godt gammelt nick. Dem blir det desverre færre og færre igjen av - meg selv inkludert.

Men du er her fortsatt...

Men du er her fortsatt...

Joda Sofine, jeg stikker innom mens jeg laster ned musikk bla.

Dårlig tidsfordriv med andre ord. Men det hender selvsagt at det fremdeles er personer som får meg til å dra på smilebåndet - og gammel vane vond og vende. Det kunne jo hende det det skjedde noe spennende.........

Nei, det vil jeg ikke gjøre.

Vi snakker trossalt om en person som åpenbart har store psykiske lidelser, og han gjør jo ikke noe galt...

Gjest Tilfeldigbrukernavnnr88

"Takke meg til en real krangel med et godt gammelt nick. "

Synd, synes jeg, at nicket skal være viktigere enn hva de sier.

"Takke meg til en real krangel med et godt gammelt nick. "

Synd, synes jeg, at nicket skal være viktigere enn hva de sier.

For å si det på en annen måte da: Skal det sies noe - være seg negativt eller positivt, kan vedkommende bruke et og samme nick. Ikke være hyggelig i en tråd under fast nick og ufyselig i en annen tråd med et tilfeldige rørenick.

Jeg skriver det jeg mener uansett om det faller i smak eller ikke. Jeg driter i hva andre måtte mene om akkurat det, men det er helt tydelig at andre er svært redde for å ødelegge et perfekt påsatt inntrykk.

Skulle nesten tro at dol var avgjørende for hvordan resten av dagen eller uken ble for enkelte, ja selve livet/pustemaskin om du vil.

Brukere som skriver om seg selv og ønsker å gjøre det uten å bli gjenkjent, er en annen sak og forståelig - det er ikke dem jeg mener.

Hvor mange ganger har dette vært tatt opp på dol tro. Det må være mange som er tette mellom øra eller ikke vil forstå.

Annonse

Hei Kie,

Du skriver: "så i allefall to av barna mine har samme far..."

Jeg rister bare på hodet av folk som skriver slikt, Kie. (Vi andre her lurer jo *egentlig* på om alle barnene dine har samme mor! *lol* ;-) )

Kie - du er en person som man virkelig respekterer her inne. Du fremstår som både vis, og med stor medmenneskelighet og hjerterom (samt usedvanlig glad i barn! *s* (beklager, kunne ikke dy meg!)).

Ønsker deg en fortreffelig jul (det som er igjen av den), og et flott nytt år for deg og dine. Håper du skriver mye her, fordi det er alltid interessant å lese det du skriver.

Alt vel, og pass på deg selv.

*klem*

Tusen takk! *klem*

Det har stormet litt på nettet i det siste, ja. Men, det er greit å huske på at det nettopp bare er internett.

Den der med barn med samme far provoserte meg litt. Ikke fordi den "traff" meg (herregud, når skulle jeg hatt tid til å rote rundt, da. *ler*), men fordi man slang det ut som om det var et skjellsord. Noe man skal forbinde med skam. Så egentlig sa de ordene mer om avsender enn mottaker.

Jeg har holdt meg litt unna DOL når det har vært som verst, siden en del av de som skriver sånn dritt antageligvis også er her.

Du får ha en god romjul og et godt nytt år. :-)

Vi kombinerer selvsagt julefeiringen med vannkoppene for minstemann. ;-)

*klem*

-alle disse idiotene-

"Har du tungt for det eller?"

Jeg synes nå denne var ganske nedlatende også, jeg da. ;-)

Det er ikke lett å like patetiske mennesker, les ynkelige. Jeg vet det kan være en psykisk lidelse, men at andre skal være med ned i deres avgrunn er for mye forlangt. Jeg har sett friske mennesker slites ned av psykiatriske pasienter og deres behov for omsorg.

Godt poeng!

I tillegg kan man bli litt kynisk selv etter å ha vært "for empatisk" og medfølende overfor enkelte. En slags beskyttermekanisme?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...