Gå til innhold

Fabrikkering av innlegg, årsak og intensjoner

Anbefalte innlegg

Gjest faariulv

Hvorfor skulle hun ikke skrive om det her inne da..? Ingen som vet hvem hun er uansett.

Nei, vi her inne vet jo ikke hvem hun er, men hva om noen hun kjenner er doler?

Hun har jo utlevert absolutt alt, og enhver nabo, kassadame, svigermor eller lærer ville kjenne henne igjen.

Fortsetter under...

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

33

• SierDuDet

21

• Zirine

10

• Sofline

7

Ulv I Faarikaal

Godt poeng!

I tillegg kan man bli litt kynisk selv etter å ha vært "for empatisk" og medfølende overfor enkelte. En slags beskyttermekanisme?

Jeg ser kanskje noen som har det slik, skyr alt som kan minne om folk som trenger trøst og omsorg. Jeg er ingen Moder Theresa sjøl, men hjelper til når det trengs sånn teknisk, bærer noen møbler, passer unger eller skrur opp en lampe. Men når tårene triller og tenner gnisser, da lister Ulv seg ut. *tripp-tripp-tripp*.

Sånne som jeg f eks ?

Fabrikkering av innlegg er nok ingenting annet enn kjedsomhet - ja, også selvfølgelig det det at det åpner for muligheten for at det kan diskuteres seg i mellom hvem som er idioter og hvem som ikke er det - av de som svarer.

At det er deg? Nei, den tanken har aldri slått meg.

Ulv I Faarikaal

Fabrikkering av innlegg er nok ingenting annet enn kjedsomhet - ja, også selvfølgelig det det at det åpner for muligheten for at det kan diskuteres seg i mellom hvem som er idioter og hvem som ikke er det - av de som svarer.

At det er deg? Nei, den tanken har aldri slått meg.

Jeg har bare ETT nick. Trenger ikke flere. Synes det er litt trist at du ikke har forstått dette ennå... men for all del - har du et (hvormerkelig det enn kan virke) behag av å tro jeg signerer med flere nick, be my guest!

Annonse

Jeg har bare ETT nick. Trenger ikke flere. Synes det er litt trist at du ikke har forstått dette ennå... men for all del - har du et (hvormerkelig det enn kan virke) behag av å tro jeg signerer med flere nick, be my guest!

Nå må du lese hva jeg skriver fårikål. Det har aldri slått meg at du kunne ha flere nick.

A L D R I S L Å T T M E G (les, det har jeg aldri trodd)

Got it? :)

Ulv I Faarikaal

Nå må du lese hva jeg skriver fårikål. Det har aldri slått meg at du kunne ha flere nick.

A L D R I S L Å T T M E G (les, det har jeg aldri trodd)

Got it? :)

Unnskyld meg, men er det mer whisky ?

Det spiller en rolle hvem som skriver hva, ikke sant ? Innlegget kopierte jeg ordrett fra Mislykket.

:-)

Spøk ? Ja ?

Det er lenge siden jeg stoppet med å lese Mislykket sine innlegg at jeg har glemt hvor patetisk h*n er, for å si det sånn. Ergo, alle dine forsøk på å etterligne og kopiere blir da mislykkede - jeg ikke forstå :)

Jatta ...

Hvor var vi?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er lenge siden jeg stoppet med å lese Mislykket sine innlegg at jeg har glemt hvor patetisk h*n er, for å si det sånn. Ergo, alle dine forsøk på å etterligne og kopiere blir da mislykkede - jeg ikke forstå :)

Jatta ...

Hvor var vi?

For å rette opp: jeg bruker kun et annet nick når jeg vil holde skjult mine private skavanker for all verden. Privat har jeg ingen hemmeligheter for mine venner. DOL er et hav uten kontroll, det liker jeg ikke. Men en seriøs eposthenvendelse fra en identifisert person vil aldri bli ubesvart, så sant jeg vet hvor ting går. :)

For å rette opp: jeg bruker kun et annet nick når jeg vil holde skjult mine private skavanker for all verden. Privat har jeg ingen hemmeligheter for mine venner. DOL er et hav uten kontroll, det liker jeg ikke. Men en seriøs eposthenvendelse fra en identifisert person vil aldri bli ubesvart, så sant jeg vet hvor ting går. :)

Det å bruke et annet nick har jeg også gjort - ikke for å svare andre personer, men for å stille spørsmål som gjelder mitt privatliv, meg selv eller mennesker rundt meg. Jeg er en ganske privat person og liker å ha kontroll på hvem som leser hva om meg og mine. Ikke nødvendigvis fordi dette er så "hemmelig", men heller fordi slike spørsmål ofte berører fler enn meg. Jeg synes ikke det er realt av meg å bruke mitt vanlige nick da - i og med at jeg kan identifiseres - mange her inne har møtt meg, vært på hjemmesiden min, vet navnet mitt osv ...

Jeg tror vi er ganske samkjørte du og jeg når det gjelder dette, så jeg antar at jeg trenger ikke forklare mer ...

Ulv I Faarikaal

Det å bruke et annet nick har jeg også gjort - ikke for å svare andre personer, men for å stille spørsmål som gjelder mitt privatliv, meg selv eller mennesker rundt meg. Jeg er en ganske privat person og liker å ha kontroll på hvem som leser hva om meg og mine. Ikke nødvendigvis fordi dette er så "hemmelig", men heller fordi slike spørsmål ofte berører fler enn meg. Jeg synes ikke det er realt av meg å bruke mitt vanlige nick da - i og med at jeg kan identifiseres - mange her inne har møtt meg, vært på hjemmesiden min, vet navnet mitt osv ...

Jeg tror vi er ganske samkjørte du og jeg når det gjelder dette, så jeg antar at jeg trenger ikke forklare mer ...

That's it.

Privat er jeg svært åpen og ærlig. Kun begrenset til saker som også angår andre, f eks en eks. Der stopper åpenheten, siden vedkommende ikke er her.

Synd jeg er så langt unna, men øl har jeg.

Langt unna?? Det er da vel ikke langt unna ... Hvis du synes det, så har du aldri bodd i Nord Norge. Se for deg at du ikke har bil og må ta bussen en kald vinterdag i januar. 15:30 bussen skal ideelt komme klokken 15:30, ikke sant? men det gjør den ikke. Den kommer klokken 15:20 eller den kommer 15:50 - ALDRI klokken 15:30. Mistet du den, har du 3 valg. Du kan enten stå på veien, snø og fryse ned og vente i tilfelle bussen BARE er forsinket. Du kan gå hjem igjen og ta bussen klokken 21:00 (men den kommer jo heller ikke klokken 21:00 - den kommer 20:45 eller 21:15) - evt. kan du begynne å gå.

Gå, sa jeg.

Fyfaen, avstandene er lange i Nord Norge - og fyfaen det er kaldt om natten når man bare MÅ hjem.

Ulv I Faarikaal

Langt unna?? Det er da vel ikke langt unna ... Hvis du synes det, så har du aldri bodd i Nord Norge. Se for deg at du ikke har bil og må ta bussen en kald vinterdag i januar. 15:30 bussen skal ideelt komme klokken 15:30, ikke sant? men det gjør den ikke. Den kommer klokken 15:20 eller den kommer 15:50 - ALDRI klokken 15:30. Mistet du den, har du 3 valg. Du kan enten stå på veien, snø og fryse ned og vente i tilfelle bussen BARE er forsinket. Du kan gå hjem igjen og ta bussen klokken 21:00 (men den kommer jo heller ikke klokken 21:00 - den kommer 20:45 eller 21:15) - evt. kan du begynne å gå.

Gå, sa jeg.

Fyfaen, avstandene er lange i Nord Norge - og fyfaen det er kaldt om natten når man bare MÅ hjem.

Jeg sjekka med modern fra Finnmark, hun kunne stemme i med det. Ikke noen dans på roser. To dager kom ikke bussen i det hele tatt.

Jeg sjekka med modern fra Finnmark, hun kunne stemme i med det. Ikke noen dans på roser. To dager kom ikke bussen i det hele tatt.

Ja, der kan du se. Nå har jeg riktignok ingen kjennskap til Finnmark - alt jeg vet er at de klager no jævli på at hurtigruten ikke kommer - til Karasjok....

Men den bussen den er et kapittel for seg selv.

Broren min og meg vi hadde et særdeles iskaldt søskenforhold her et år da jeg var rundt 15-16. Bokstavlig talt iskaldt - han kom kjørende, men unnlot å ta meg på der jeg sto i snøfokk og iskulde og haiket.

Fyfaen for en drittsekk. Jeg tok igjen i bryllupet hans dog. Han var så dum å spørre meg om å være toastmaster, og midt i mellom alle "kjære brudepar", og "hyggelig å kjenne dere", så rappet jeg en 7 meter lang rap - hvor jeg tok for meg hele mitt traumatiske år.

Morsomt blei det jaggu meg :)

Moralen i denne historien er - man kan faen meg ikke stole på noen - hverken på bussen eller sine brødre OG det er greit å være litt hevngjerrig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...