Gå til innhold

Fabrikkering av innlegg, årsak og intensjoner

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ja, der kan du se. Nå har jeg riktignok ingen kjennskap til Finnmark - alt jeg vet er at de klager no jævli på at hurtigruten ikke kommer - til Karasjok....

Men den bussen den er et kapittel for seg selv.

Broren min og meg vi hadde et særdeles iskaldt søskenforhold her et år da jeg var rundt 15-16. Bokstavlig talt iskaldt - han kom kjørende, men unnlot å ta meg på der jeg sto i snøfokk og iskulde og haiket.

Fyfaen for en drittsekk. Jeg tok igjen i bryllupet hans dog. Han var så dum å spørre meg om å være toastmaster, og midt i mellom alle "kjære brudepar", og "hyggelig å kjenne dere", så rappet jeg en 7 meter lang rap - hvor jeg tok for meg hele mitt traumatiske år.

Morsomt blei det jaggu meg :)

Moralen i denne historien er - man kan faen meg ikke stole på noen - hverken på bussen eller sine brødre OG det er greit å være litt hevngjerrig :)

Når den kommer til Karasjok, da blir det sensasjon !

Fortsetter under...

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

33

• SierDuDet

21

• Zirine

10

• Sofline

7

Ulv I Faarikaal

Jeg ble en gang beskylt for å lage et falskt provokasjonsinnlegg på, jo gjett, foreldreforum.

Hehe.

Men det var absolutt ikke falskt.

Slapp av, det er helt normalt å surre fast unga med galssfibertape til en stol og låse dem inne i kølkjellern når du skal på byen et par tre dager.

Slapp av, det er helt normalt å surre fast unga med galssfibertape til en stol og låse dem inne i kølkjellern når du skal på byen et par tre dager.

Jeg nøyde meg med å legge henne klokken 04.00 og stå opp 16.00 i en periode :))

Annonse

1. Det burde ikke gå ann å bruke mer enn ett nick per brukernavn.

Sånn som det er i dag kan man skrive med så mange nick man vil.

2. Alle som registerer seg på Doktor Online burde på en eller annen måte legitimere seg. Webmaster burde ha alle brukernes reele navn.

3. Når en bruker utestenges burde maskinen brukeren bruker, utestenges. Ikke bare nicket. Det blir for dumt, og det er meningsløst.

På denne måten hadde tjenesten blitt mer seriøs.

De siste månedene har det vært så useriøst her at jeg vurderer sterkt å ha som nyttårsforsett at jeg skal kutte ut dol.

"De siste månedene har det vært så useriøst her at jeg vurderer sterkt å ha som nyttårsforsett at jeg skal kutte ut dol."

Jeg håper du har kommet på bedre tanker nå. ;-)

Gjest ELina_21

Jeg ble beskylt for å ha laget et falsk innlegg, da jeg skrev om bulimiproblemet mitt for flere år siden her på DOL! (er helt frisk nå). Det var faen ikke noe artig å få slike beskyldninger slengt etter et ærlig innlegg!!!!!!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...