Gå til innhold

Det var på sin plass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Når det ble så lite kultur og så mye kommers som i P4, og de ikke fulgte konsesjonvilkårene, så måtte de regne med å få fyken.

I tilegg når noen i P4 kan få seg til å si at samiske programmer skremmer vekk lyttere, da må det bli bråk (selv om de antagelig har rett). Noe må man jo bruke de 70 ansatte i sameradioen og sametv til. Og det fine nye sameradiobygget til 50 mill.

Når det ble så lite kultur og så mye kommers som i P4, og de ikke fulgte konsesjonvilkårene, så måtte de regne med å få fyken.

I tilegg når noen i P4 kan få seg til å si at samiske programmer skremmer vekk lyttere, da må det bli bråk (selv om de antagelig har rett). Noe må man jo bruke de 70 ansatte i sameradioen og sametv til. Og det fine nye sameradiobygget til 50 mill.

P4 HAR faktisk nyheter på samisk hver dag.

Jeg ser ingen selvmotsigelse.

Ynskjer ei velsigna julehøgtid og eit godt nytt år.» Eg tek forresten konsesjonen så de alle mister jobben.

det blir vel ingen god jul og nyttår der i gården selv om det kan diskuteres hvorfor de mister konsesjonen og hvor rett det er.

Annonse

Gjest Vakttårnet

Ynskjer ei velsigna julehøgtid og eit godt nytt år.» Eg tek forresten konsesjonen så de alle mister jobben.

det blir vel ingen god jul og nyttår der i gården selv om det kan diskuteres hvorfor de mister konsesjonen og hvor rett det er.

Som enkeltpersoner kan jo hver og en få en veldig god jul. Det er hvertfall ikke noe galt i å ønske dem det.

Burde hun istedenfor ønske dem en dårlig jul og et dårlig nytt år?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...