Gå til innhold

Skattelistene stemmer ikke

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hvorfor står det at jeg tjente kr 0,- i både år 2000 og 2001 p¨å BT`s skattelister?? Jeg tjente da sikkert 30.000 begge de årene. Det står også at jeg hadde kr 0,- i formue, og det er jo slettes ikke riktig! Er jeg for ung?? (17 år) Det står at jeg skattet pittelitt, men heller ikke det stemmer. Ikke det at det gjør så veeeldig mye, men man kan jo lure liksom... Kvifor??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87036-skattelistene-stemmer-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Med meg stemmer de heller ikke... jeg står oppført med en inntekt på 6.800 kr i 2001. Tjente værtfall dobbelt så mye... vet ikke hvorfor det ikke stemmer jeg... Kanskje du har fått fratrekk for noe??

Mitt stemmer heller ikke, jeg har plutselig ingen formue ! Den var ikke stor fra før, men jeg kunne vel få beholde den ?

Mitt stemmer heller ikke, jeg har plutselig ingen formue ! Den var ikke stor fra før, men jeg kunne vel få beholde den ?

Min stemmer heller ikke. Jeg har fått høyere inntekt enn jeg har, dessuten har jeg klaget på skatten og det tok 1 1/2 år før jeg fikk svar forrige gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...