Gjest ikke undertegnet Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Hvorfor står det at jeg tjente kr 0,- i både år 2000 og 2001 p¨å BT`s skattelister?? Jeg tjente da sikkert 30.000 begge de årene. Det står også at jeg hadde kr 0,- i formue, og det er jo slettes ikke riktig! Er jeg for ung?? (17 år) Det står at jeg skattet pittelitt, men heller ikke det stemmer. Ikke det at det gjør så veeeldig mye, men man kan jo lure liksom... Kvifor?? 0 Siter
martis Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Med meg stemmer de heller ikke... jeg står oppført med en inntekt på 6.800 kr i 2001. Tjente værtfall dobbelt så mye... vet ikke hvorfor det ikke stemmer jeg... Kanskje du har fått fratrekk for noe?? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Med meg stemmer de heller ikke... jeg står oppført med en inntekt på 6.800 kr i 2001. Tjente værtfall dobbelt så mye... vet ikke hvorfor det ikke stemmer jeg... Kanskje du har fått fratrekk for noe?? Mitt stemmer heller ikke, jeg har plutselig ingen formue ! Den var ikke stor fra før, men jeg kunne vel få beholde den ? 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Mitt stemmer heller ikke, jeg har plutselig ingen formue ! Den var ikke stor fra før, men jeg kunne vel få beholde den ? Min stemmer heller ikke. Jeg har fått høyere inntekt enn jeg har, dessuten har jeg klaget på skatten og det tok 1 1/2 år før jeg fikk svar forrige gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.