Gå til innhold

trøbbel i familieparadis......

Anbefalte innlegg

Gjest sorte får

Føler jeg har god kontakt med de aller fleste i familien. Noen liker man mer enn andre, og slik er det jo bare. Men kusina til broren min kan jeg bare ikke få meg til å like. Hun er så lite inkluderende, og svært favoriserende overfor f.eks min mann. Meg enser hun omtrent ikke.

Gjennom en tiårsperiode har ikke forholdet oss imellom blitt noe bedre, heller tvert imot.

De siste åra har jeg rett og slett latt mannen min besøke henne og ungen hennes alene, for jeg fikser ikke å dra dit. Føler alt jeg står for og mener blir vurdert og forkastet...jeg er rett og slett ikke bra nok.(Men mannen min er sååååå vidunderlig....!) Med tider og stunder har jeg også sett en del trekk ved henne som jeg ikke setter så stor pris på.

Er det feil av meg å holde meg vekke, og la han besøke henne alene? Mannen min synes det blir vanskelig å forklare hvorfor jeg aldri er med, og jeg kan jo forstå det, men jeg får nesten fysisk vondt av å være der.......

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87055-tr%C3%B8bbel-i-familieparadis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Men kusina til broren min kan jeg bare ikke få meg til å like."

Ikke for å være pirkete eller vrien, men jeg blir litt forvirret her. Kusinen til broren din vil vel være kusinen din også vel?

Det er mange unger med samme mor men ikke samme far eller omvendt så det er nok mange kusiner og fettere til søstra eller broren :o)

Gjest sorte får

"Men kusina til broren min kan jeg bare ikke få meg til å like."

Ikke for å være pirkete eller vrien, men jeg blir litt forvirret her. Kusinen til broren din vil vel være kusinen din også vel?

he he, min feil.......skulle skrive "min mann"........ Beklager.....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...