Shoshone Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Hei ! Jeg har begynt få mye uønskede mailer fra sara,susan,katie&you name it! Hvordan kan jeg få sperret disse,slik man kan med hotmail? 0 Siter
Sør Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Hei, Last ned MailWasher (gratis fra www.mailwasher.net ). Programmet kan kjøres samtidig med epost programmet ditt, men lar deg generere falske "user unknown" feilmeldinger til avsender, slik at de tror du ikke eksisterer! Med vennlig hilsen 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Høyreklikk på meldingen velg Junk Mail, nr 4 nedenfra. Eller klikk hjelp i Outlook, fint om du gjør det først. 0 Siter
Shoshone Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Skrevet 26. desember 2002 Hei, Last ned MailWasher (gratis fra www.mailwasher.net ). Programmet kan kjøres samtidig med epost programmet ditt, men lar deg generere falske "user unknown" feilmeldinger til avsender, slik at de tror du ikke eksisterer! Med vennlig hilsen hei, takk for svar.Jeg har lastet ned programmet, men får problemer under installasjonen når den spør om min POP3 server.Hvordan finner jeg ut hva min POP3 server heter? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 hei, takk for svar.Jeg har lastet ned programmet, men får problemer under installasjonen når den spør om min POP3 server.Hvordan finner jeg ut hva min POP3 server heter? I oppsett for epostkonto i Outlook. 0 Siter
Shoshone Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Skrevet 26. desember 2002 I oppsett for epostkonto i Outlook. Takk skal du ha 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Vil du ikke ha noe med alle disse damene å gjøre altså ? Et luksusproblem det da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.