SierDuDet Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Jeg har egentlig mest lyst til å avlyse nyttårsaften i år. Jeg vet hvor fulle alle andre er den dagen, og jeg hater å være på fest edru. Kanskje jeg skryter på meg feber og leier meg en film. Bedre enn å fly rundt edru mens alle andre er planter. 0 Siter
Gjest galemathis Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Spise masse mat og drikke meg full, avslutter med et helvetes fyrverkeri. 0 Siter
Sofline Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Skrevet 26. desember 2002 Jeg har egentlig mest lyst til å avlyse nyttårsaften i år. Jeg vet hvor fulle alle andre er den dagen, og jeg hater å være på fest edru. Kanskje jeg skryter på meg feber og leier meg en film. Bedre enn å fly rundt edru mens alle andre er planter. Min største medfølelse til deg! God bedring! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Min største medfølelse til deg! God bedring! Det er ikke så ille. Etter å ha vært edru i snart en mnd så begynner jeg å bli vant til det 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Invitert meg selv til noen med god overnattingsplass og medlidenhet med en stakkars ungkar, hehe. Da slipper jeg å stelle i stand noe sjøl, men det blir litt dyrt og litt langt å reise da. 0 Siter
molli Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Til en venninne. I tillegg til hennes egen mann og barn, kommer det to familier til (de også med barn). 0 Siter
Retz Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Jeg satser sterkt på alene-hjemme-kveld. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Jeg satser sterkt på alene-hjemme-kveld. Hjemme alene fest ? Sjøl har jeg det bra med en bok og litt TV på nyttårsaften, selv om det sikkert er 5 steder jeg kunne dratt. Denne nyttårsaftenen og dagen etter blir nok dominert av to småtasser som skravler høl i hue på alle som gidder høre etter. Og det gjør jeg. 0 Siter
Cmoo Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Vi får besøk av en del venner, så vi blir vel 11 stk. samlet til god mat og drikke. 0 Siter
Jane Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Først skal jeg jobbe, og når jeg kommer hjem en gang utpå ettermiddagen skal jeg spise _masse_ god mat, også skal jeg slappe av litt før jeg sender av gårde noen tusenlapper oppi lufta. Så skal jeg gå og legge meg. 0 Siter
teddi Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Vi skal først til mamma og spise middag og fyre opp noen raketter ol sammen med poden på to. Når småtten er i seng og har sovna drar vi til en kamerat og treffer hele venneflokken der. gleder meg fortsatt god jul og et godt nytt år mvh 0 Siter
Sofline Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Skrevet 26. desember 2002 Det er ikke så ille. Etter å ha vært edru i snart en mnd så begynner jeg å bli vant til det Men da trenger du jo ikke begynne å drikke igjen når du blir frisk da jo... hehehe.. Men jeg vet hvor kjedelig det er å være edru når alle andre er drita fulle... 0 Siter
Retz Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Hjemme alene fest ? Sjøl har jeg det bra med en bok og litt TV på nyttårsaften, selv om det sikkert er 5 steder jeg kunne dratt. Denne nyttårsaftenen og dagen etter blir nok dominert av to småtasser som skravler høl i hue på alle som gidder høre etter. Og det gjør jeg. Ingenting er som en hjemmekveld alene! Går _veldig_ stille i dørene for tida mht å unngå eventuelle invitasjoner. Noen er greie og tar et "Nei, jeg gidder ikke gå på fest" uten å mase mer om det, mens andre lekser ut av seg "Jamen-nå-har-du-hatt-hele-juleferien-aleine-så-du-kan-i-det-minste-avse-nyttårsafta-til-sosialt-samvær!" :pes: 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Ingenting er som en hjemmekveld alene! Går _veldig_ stille i dørene for tida mht å unngå eventuelle invitasjoner. Noen er greie og tar et "Nei, jeg gidder ikke gå på fest" uten å mase mer om det, mens andre lekser ut av seg "Jamen-nå-har-du-hatt-hele-juleferien-aleine-så-du-kan-i-det-minste-avse-nyttårsafta-til-sosialt-samvær!" :pes: He-he, jeg har vært hjemme ca 3-4 av 10 ganger. Har ikke sans for å ljuge så det kommer 19 telefoner hvert år om jeg vil "stikke en tur innom", og ikke bar sitte der å være sær ! Adferden til visse, røykfylt hus og beine ut for å se på raketter med sjampis og galtte sko er greit, men den høye musikken mine venner presenterer er for mye på toppen :-) 0 Siter
Retz Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 He-he, jeg har vært hjemme ca 3-4 av 10 ganger. Har ikke sans for å ljuge så det kommer 19 telefoner hvert år om jeg vil "stikke en tur innom", og ikke bar sitte der å være sær ! Adferden til visse, røykfylt hus og beine ut for å se på raketter med sjampis og galtte sko er greit, men den høye musikken mine venner presenterer er for mye på toppen :-) Jeg er også rimelig sær, ulven. Den ultimate nyttårskos er ullsokkbekledde bein på bordet, 2-3 kg smågodt og en ok film. Kanskje vi burde slå oss sammen? Ev få med oss en tvangstørrlagt SDD. Psss...han har Band of Brothers på dvd! Du kan gjerne ta med hønene. 0 Siter
kie Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Jeg er også rimelig sær, ulven. Den ultimate nyttårskos er ullsokkbekledde bein på bordet, 2-3 kg smågodt og en ok film. Kanskje vi burde slå oss sammen? Ev få med oss en tvangstørrlagt SDD. Psss...han har Band of Brothers på dvd! Du kan gjerne ta med hønene. "Jeg er også rimelig sær, ulven. Den ultimate nyttårskos er ullsokkbekledde bein på bordet, 2-3 kg smågodt og en ok film." Flere som har skjønt det, ja. 0 Siter
Retz Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 "Jeg er også rimelig sær, ulven. Den ultimate nyttårskos er ullsokkbekledde bein på bordet, 2-3 kg smågodt og en ok film." Flere som har skjønt det, ja. He, he, vil du også være med? 0 Siter
kie Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 He, he, vil du også være med? Jeg vet ikke jeg, altså. Etter DEN avvisninga på voy. *flirer* I tillegg til å være stuegris er jeg best stuegris hjemme. :sær: 0 Siter
Retz Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Jeg vet ikke jeg, altså. Etter DEN avvisninga på voy. *flirer* I tillegg til å være stuegris er jeg best stuegris hjemme. :sær: "I tillegg til å være stuegris er jeg best stuegris hjemme. :sær:" Samma her. Voy suger. :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.