Gå til innhold

Hva skal du på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Retz

8

• kie

6

• Ulv I Faarikaal

6

• Sofline

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg har egentlig mest lyst til å avlyse nyttårsaften i år. Jeg vet hvor fulle alle andre er den dagen, og jeg hater å være på fest edru.

Kanskje jeg skryter på meg feber og leier meg en film. Bedre enn å fly rundt edru mens alle andre er planter.

Jeg har egentlig mest lyst til å avlyse nyttårsaften i år. Jeg vet hvor fulle alle andre er den dagen, og jeg hater å være på fest edru.

Kanskje jeg skryter på meg feber og leier meg en film. Bedre enn å fly rundt edru mens alle andre er planter.

Min største medfølelse til deg!

God bedring!

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg satser sterkt på alene-hjemme-kveld.

Hjemme alene fest ? Sjøl har jeg det bra med en bok og litt TV på nyttårsaften, selv om det sikkert er 5 steder jeg kunne dratt. Denne nyttårsaftenen og dagen etter blir nok dominert av to småtasser som skravler høl i hue på alle som gidder høre etter. Og det gjør jeg.

Det er ikke så ille. Etter å ha vært edru i snart en mnd så begynner jeg å bli vant til det :)

Men da trenger du jo ikke begynne å drikke igjen når du blir frisk da jo... hehehe..

Men jeg vet hvor kjedelig det er å være edru når alle andre er drita fulle...

Annonse

Hjemme alene fest ? Sjøl har jeg det bra med en bok og litt TV på nyttårsaften, selv om det sikkert er 5 steder jeg kunne dratt. Denne nyttårsaftenen og dagen etter blir nok dominert av to småtasser som skravler høl i hue på alle som gidder høre etter. Og det gjør jeg.

Ingenting er som en hjemmekveld alene! Går _veldig_ stille i dørene for tida mht å unngå eventuelle invitasjoner. Noen er greie og tar et "Nei, jeg gidder ikke gå på fest" uten å mase mer om det, mens andre lekser ut av seg "Jamen-nå-har-du-hatt-hele-juleferien-aleine-så-du-kan-i-det-minste-avse-nyttårsafta-til-sosialt-samvær!"

:pes:

Ulv I Faarikaal

Ingenting er som en hjemmekveld alene! Går _veldig_ stille i dørene for tida mht å unngå eventuelle invitasjoner. Noen er greie og tar et "Nei, jeg gidder ikke gå på fest" uten å mase mer om det, mens andre lekser ut av seg "Jamen-nå-har-du-hatt-hele-juleferien-aleine-så-du-kan-i-det-minste-avse-nyttårsafta-til-sosialt-samvær!"

:pes:

He-he, jeg har vært hjemme ca 3-4 av 10 ganger. Har ikke sans for å ljuge så det kommer 19 telefoner hvert år om jeg vil "stikke en tur innom", og ikke bar sitte der å være sær ! Adferden til visse, røykfylt hus og beine ut for å se på raketter med sjampis og galtte sko er greit, men den høye musikken mine venner presenterer er for mye på toppen :-)

He-he, jeg har vært hjemme ca 3-4 av 10 ganger. Har ikke sans for å ljuge så det kommer 19 telefoner hvert år om jeg vil "stikke en tur innom", og ikke bar sitte der å være sær ! Adferden til visse, røykfylt hus og beine ut for å se på raketter med sjampis og galtte sko er greit, men den høye musikken mine venner presenterer er for mye på toppen :-)

Jeg er også rimelig sær, ulven. Den ultimate nyttårskos er ullsokkbekledde bein på bordet, 2-3 kg smågodt og en ok film.

Kanskje vi burde slå oss sammen? Ev få med oss en tvangstørrlagt SDD. Psss...han har Band of Brothers på dvd!

Du kan gjerne ta med hønene.

Jeg er også rimelig sær, ulven. Den ultimate nyttårskos er ullsokkbekledde bein på bordet, 2-3 kg smågodt og en ok film.

Kanskje vi burde slå oss sammen? Ev få med oss en tvangstørrlagt SDD. Psss...han har Band of Brothers på dvd!

Du kan gjerne ta med hønene.

"Jeg er også rimelig sær, ulven. Den ultimate nyttårskos er ullsokkbekledde bein på bordet, 2-3 kg smågodt og en ok film."

Flere som har skjønt det, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...