Gå til innhold

Hva skal du på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Retz

8

• kie

6

• Ulv I Faarikaal

6

• Sofline

5

Mest aktive i denne tråden

Men da trenger du jo ikke begynne å drikke igjen når du blir frisk da jo... hehehe..

Men jeg vet hvor kjedelig det er å være edru når alle andre er drita fulle...

Ja, det er utvilstomt et helvete å være edru når alle andre er dritings.

Skal ut å spise middag med en del venner nå, men det blir annerledes. Blir knapt flatfyll, og det blir godt å komme ut.

Selv om det kommer til å gå i cola og kaffe :)

Ja, det er utvilstomt et helvete å være edru når alle andre er dritings.

Skal ut å spise middag med en del venner nå, men det blir annerledes. Blir knapt flatfyll, og det blir godt å komme ut.

Selv om det kommer til å gå i cola og kaffe :)

SDD: Ta med videokamera. Kanskje får du laget en film deltakerne mer en gjerne kjøper av deg. Til blodpris, selvsagt.

;-)

Vi skal ta det helt piano hjemme. Cognac, kaffe og mat og rødvin. Klokken 12 tar jeg på meg en skikkelig sexy varmedress og tusler etter de andre ut i kulda. Så står vi og kikker på fyrverkeri og sier ... "ååååååå"

"åååååå"

"åååååå"

også går vi inn igjen og tar oss en cognac til.

Nei, det der nyttårsgreiene har jeg ikke no forhold til ...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg er også rimelig sær, ulven. Den ultimate nyttårskos er ullsokkbekledde bein på bordet, 2-3 kg smågodt og en ok film.

Kanskje vi burde slå oss sammen? Ev få med oss en tvangstørrlagt SDD. Psss...han har Band of Brothers på dvd!

Du kan gjerne ta med hønene.

Er ikke en tørrlagt SDD en traumatisk knute ?

Hønene koser seg i hønsehuset med varmelampe.

Hjemme alene fest ? Sjøl har jeg det bra med en bok og litt TV på nyttårsaften, selv om det sikkert er 5 steder jeg kunne dratt. Denne nyttårsaftenen og dagen etter blir nok dominert av to småtasser som skravler høl i hue på alle som gidder høre etter. Og det gjør jeg.

Hvilke småtasser er det??

Litt nysgjerrig... :o)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nåh. Trodde det var noe som hadde gått meg hus forbi ;-)

Plutselig hadde jeg fått to ? :-)

Nei jeg kan ikke påberope meg noen avleggere, bare låner når ingen har tid til å høre på unga, eller jeg har tid og tålmodighet. Vi lagde et bra matematikkspill forrige gang med 11 smykkesteiner. Det gikk et par timer med jenta på 7, ja.

Jeg er også rimelig sær, ulven. Den ultimate nyttårskos er ullsokkbekledde bein på bordet, 2-3 kg smågodt og en ok film.

Kanskje vi burde slå oss sammen? Ev få med oss en tvangstørrlagt SDD. Psss...han har Band of Brothers på dvd!

Du kan gjerne ta med hønene.

Tar dere ikke med meg også? Jeg har tvangstørrlagt meg selv denne nyttårsaftenen....

Vi skal ta det helt piano hjemme. Cognac, kaffe og mat og rødvin. Klokken 12 tar jeg på meg en skikkelig sexy varmedress og tusler etter de andre ut i kulda. Så står vi og kikker på fyrverkeri og sier ... "ååååååå"

"åååååå"

"åååååå"

også går vi inn igjen og tar oss en cognac til.

Nei, det der nyttårsgreiene har jeg ikke no forhold til ...

vel vel.. det blir som regel til hva man gjør det til selv da.

En julaften kan jeg gjerne være alene på. Men en nyttårsaften? Nope. Da skal det samles venner og kjente i godt lag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...